Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

finnes det hårfjerningskrem beregnet til intimbarbering?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondomeriet hadde en hårfjerningskrem beregnet på underlivet. Den er mye mildere enn f.eks Veet sine kremer. Vet ikke om de har den lengre, men det var hvertfall en blå krukke og tror den heter Blitzblank.

Skrevet

mange takk :)

det skal jeg sjekke ut

Skrevet

Jeg har den og den funker svært dårlig.. fant ut at hvis jeg hadde den på sånn ca. 1 og en halv time så funker den bedre, men forsatt en del igjen da også hehehe.. men jeg liker det ganske glatt da :)

Skrevet

Oi, en og en halv time var litt drøyt da, hehe

Jeg fant den ikke på kondomeriet sine sider da..hmm

Skrevet

Jeg bruker den grønne fra veet, den med olje. Har bare prøvd den en gang, men den funka bra da.

Skrevet

Har prøvd den blå fra veet og selv om alle hårene forsvinner, får jeg nupper og utslett og sår og alt!

Den anbefales ikke!

Gjest Sativa
Skrevet

Jeg skulle gjøre meg fin før et besøk av kjæresten min, men endte opp alt annet enn fin. Hårene forsvant, men det gjorde også en god del av den tynne huden i tissen. Jeg hadde sølt mye utover de delene hvor det ikke vokser hår, og jeg anbefaler alle å være nøye ved påføring.

Skrevet

Har forsøkt den Veet reklamerer med at du kan bruke i dusjen... Gikk greit av, men best liker jeg den gode gamle høvlen. Bruk den sammen med "anti-rød-nupp" kremen fra kondomeriet (liten flaske med grønn gusj, ser ut som aloe vera, stinker grusomt- men gjør jobben den lover! :) )

Skrevet
Har forsøkt den Veet reklamerer med at du kan bruke i dusjen... Gikk greit av, men best liker jeg den gode gamle høvlen. Bruk den sammen med "anti-rød-nupp" kremen fra kondomeriet (liten flaske med grønn gusj, ser ut som aloe vera, stinker grusomt- men gjør jobben den lover! :) )

Det er jo presis det samme som intimrens/vibratorrens, as a matter of fact. :)

Skrevet
Det er jo presis det samme som intimrens/vibratorrens, as a matter of fact. :)

jepp- det er vel det mer korrekte navnet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...