fuerza Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 finnes det hårfjerningskrem beregnet til intimbarbering?
Nemesis Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Kondomeriet hadde en hårfjerningskrem beregnet på underlivet. Den er mye mildere enn f.eks Veet sine kremer. Vet ikke om de har den lengre, men det var hvertfall en blå krukke og tror den heter Blitzblank.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Jeg har den og den funker svært dårlig.. fant ut at hvis jeg hadde den på sånn ca. 1 og en halv time så funker den bedre, men forsatt en del igjen da også hehehe.. men jeg liker det ganske glatt da
fuerza Skrevet 3. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2008 Oi, en og en halv time var litt drøyt da, hehe Jeg fant den ikke på kondomeriet sine sider da..hmm
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Jeg bruker den grønne fra veet, den med olje. Har bare prøvd den en gang, men den funka bra da.
Rexina Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Har prøvd den blå fra veet og selv om alle hårene forsvinner, får jeg nupper og utslett og sår og alt! Den anbefales ikke!
Gjest Sativa Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Jeg skulle gjøre meg fin før et besøk av kjæresten min, men endte opp alt annet enn fin. Hårene forsvant, men det gjorde også en god del av den tynne huden i tissen. Jeg hadde sølt mye utover de delene hvor det ikke vokser hår, og jeg anbefaler alle å være nøye ved påføring.
Gjest jente_28 Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Her selger de hårfjerningsprodukter. Har ikke prøvd selv, så kan ikke anbefale noe - vet at en venninne av meg bruker det da. http://www.forvoksne.no/shop.asp?mp=188880...level2=20558707
fuerza Skrevet 11. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. august 2008 Her selger de hårfjerningsprodukter. Har ikke prøvd selv, så kan ikke anbefale noe - vet at en venninne av meg bruker det da. http://www.forvoksne.no/shop.asp?mp=188880...level2=20558707 takk, skal sjekke det ut
Sjefs-snipa Skrevet 12. august 2008 #11 Skrevet 12. august 2008 Har forsøkt den Veet reklamerer med at du kan bruke i dusjen... Gikk greit av, men best liker jeg den gode gamle høvlen. Bruk den sammen med "anti-rød-nupp" kremen fra kondomeriet (liten flaske med grønn gusj, ser ut som aloe vera, stinker grusomt- men gjør jobben den lover! )
Licota Skrevet 12. august 2008 #12 Skrevet 12. august 2008 Har forsøkt den Veet reklamerer med at du kan bruke i dusjen... Gikk greit av, men best liker jeg den gode gamle høvlen. Bruk den sammen med "anti-rød-nupp" kremen fra kondomeriet (liten flaske med grønn gusj, ser ut som aloe vera, stinker grusomt- men gjør jobben den lover! ) Det er jo presis det samme som intimrens/vibratorrens, as a matter of fact.
Sjefs-snipa Skrevet 12. august 2008 #13 Skrevet 12. august 2008 Det er jo presis det samme som intimrens/vibratorrens, as a matter of fact. jepp- det er vel det mer korrekte navnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå