Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Så nettopp et bleieløst (les nakent) barn sittende oppå et spisebord ute, mamma ved siden av på benken. Ville dere latt barnet deres sitte sånn? Ville dere ønsket å spise ved et slikt bord etterpå? Hva gjør egentlig et barn oppå et bord i det hele tatt, nakent eller ikke?
Gjest Forbruker Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Gosj, nei bordet er nok for alltid skjemt og må bare kastes. For det kan helt sikkert ikke vaskes.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Gosj, nei bordet er nok for alltid skjemt og må bare kastes. For det kan helt sikkert ikke vaskes. Ja for foreldrene vasker sikkert bordet etterpå, eller så har de neste som kommer dit med seg såpe og vann
Brunhilde Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Spisebord? Eller sånn typisk "bord med to benker som henger fast"? Helt ærlig? Jeg hadde ikke reagert i det hele tatt, jeg spiser da ikke rett på bordet heller!
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Jeg jobber i restaurant..og det er UFATTELIG mange tullinger av noen foreldre.. noen legger brukte bleier igjen oppe på bordet... andre legger barna over bordet når de skal skifte bleier..
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Jeg jobber i restaurant..og det er UFATTELIG mange tullinger av noen foreldre.. noen legger brukte bleier igjen oppe på bordet... andre legger barna over bordet når de skal skifte bleier.. Jeg har hørt om folk som skifter bleie på restaurantbord, heldigvis aldri sett det selv, men det forundrer meg ikke. Mange nybakte foreldre synes jo det er moro å snakke om barnas avføring til alle som vil høre på i hvert fall
Vingedama Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Jeg hadde nok reagert på bleieskift på resturantbordet, men jeg håper da virkelig at resturantene tørker godt av bordene mellom gjestene, uavhengig av bleieløse babyer Er egentlig mer bekymret for å overta bordet etter folk som ikke vasker seg på henda etter dobesøket. DET er ekkelt, det! Hva gjelder bord som står ute, er fugledritt en langt større kilde til smitte enn et bleieløst barn.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Unger har ikke noe oppå et spisebord å gjøre. Like lite som katter, hunder osv. Og fuglebæsj, men den ser man i det minste og kan unngå.
Vingedama Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 Ikke misforstå, jeg synes ikke noe om verken bebbiser eller husdyr på bordet! Og vi bør nok skjerpe oss i dette landet: http://www.dagbladet.no/dinside/2008/08/01/542341.html
Ciara Skrevet 1. august 2008 #10 Skrevet 1. august 2008 Jeg synes ikke dette er noe særlig. Synes generelt nakne rumper har veldig lite på andre bord enn stellebord å gjøre 1
Antoinette Skrevet 1. august 2008 #11 Skrevet 1. august 2008 Ikke misforstå, jeg synes ikke noe om verken bebbiser eller husdyr på bordet! Og vi bør nok skjerpe oss i dette landet: http://www.dagbladet.no/dinside/2008/08/01/542341.html En naken rumpe, enten det er en babyrumpe eller en voksenrumpe har ingenting på et spisebord å gjøre. Og jeg måtte le da jeg så den artikkelen i Dagbladet for folk er grisete. Og særlig i den varmen som har vært blir det nok ekstra ille.
Vingedama Skrevet 1. august 2008 #12 Skrevet 1. august 2008 Det hender jeg tar en våtserviett og tørker av bordet hvis vi er ute. Det bør man ikke gjøre, for det vekker ikke akkuart appetitten
momo Skrevet 1. august 2008 #13 Skrevet 1. august 2008 Når vi er ute i parker, så setter jeg sønnen min på bordet da vi skal spise. Han er bare 1 år og alt for liten til og nå opp til bordet da han sitter på benken. Men han sitter fullt påkledd da, ville ikke la han sitte naken på bordet.
Gina T Skrevet 1. august 2008 #14 Skrevet 1. august 2008 (endret) Så nettopp et bleieløst (les nakent) barn sittende oppå et spisebord ute, mamma ved siden av på benken. Ville dere latt barnet deres sitte sånn? Ville dere ønsket å spise ved et slikt bord etterpå? Hva gjør egentlig et barn oppå et bord i det hele tatt, nakent eller ikke? ugh , nå måtte jeg legge bort brødskiva jeg satt og spiste Endret 1. august 2008 av Gina T 1
The Kitten Skrevet 1. august 2008 #15 Skrevet 1. august 2008 (endret) Så nettopp et bleieløst (les nakent) barn sittende oppå et spisebord ute, mamma ved siden av på benken. Ville dere latt barnet deres sitte sånn? Ville dere ønsket å spise ved et slikt bord etterpå? Hva gjør egentlig et barn oppå et bord i det hele tatt, nakent eller ikke? Nei, jeg ville ikke latt mitt barn sitte slik. Jeg syns det er litt ekkelt. Hilsen The Kitten :banantroll: Endret 1. august 2008 av The Kitten
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. august 2008 #16 Skrevet 1. august 2008 Jeg synes ikke babyer bør sitte på bordet, men hvis dette var snakk om et hagebord og barnet fikk sitte nakent på bordet litt så er ikke dette så fryktelig farlig. Sannsynligvis har du mye mer bakterier på hendene dine enn babyen har på stompen sin. Husker jeg så et TV program hvor de målte antall bakterier på rompa, føttende og hendene på to voksne personer. Hendene var verst, så kom føttene og til slutt kom rompa faktisk. Jeg synes ikke det er ekkelt, men dersom man har gjester eller andre sitter og spiser bør man vise hensyn. Generelt er det jo ikke høflig å sitte på borde uansett, så det er vel noe man bør unngå.
sommerglede Skrevet 1. august 2008 #17 Skrevet 1. august 2008 Så nettopp et bleieløst (les nakent) barn sittende oppå et spisebord ute, mamma ved siden av på benken. Ville dere latt barnet deres sitte sånn? Ville dere ønsket å spise ved et slikt bord etterpå? Hva gjør egentlig et barn oppå et bord i det hele tatt, nakent eller ikke? ser ikke noe galt i det.....
FrizzleSizzle Skrevet 1. august 2008 #18 Skrevet 1. august 2008 Sånn bakteriemessig tror jeg ikke dette er så farlig, men litt uestetisk er det jo. Også synes jeg at det å sitte på bordet er en uvane det ikke er nødvendig å lære bort til barnet sitt.
Gjest kobra Skrevet 1. august 2008 #19 Skrevet 1. august 2008 Når man har barn er det helt vandlig at ting som er litt mer "ekkelt" enn dette skjer.. F.eks når barnet gulper på deg, i sengen din, i sofaen, tisser på deg, gjerne i ansiktet, når de blir skiftet bleie på, besjer igjennom klærene sine og i senga, vogna... Så jeg synes ærlig talt at en naken baby på et spisebord ikke er no å si no på... Jeg hadde hvertfall ikke reagert om jeg skulle spise med det samme bordet etter på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå