AnonymBruker Skrevet 5. september #46181 Skrevet 5. september Nå har du Anonymkode: 43afe...47f hatt de 7 siste innleggene, noen med merkelige ordsammensetning. Presskanne Kanne-stein Anonymkode: f50cf...32b 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #46183 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): presskanne Anonymkode: 43afe...47f Det er ikke meningen at du skal leke denne leken med deg selv og skrive 50 innlegg etter hverandre. NESTE BRUKER skal skrive neste ord!!!! Ikke samme bruker mange ord etter hverandre. Folk rømmer jo fra denne tråden fordi du ødelegger den… Er ikke meningen å være så kvass, men irriterende når samme person svarer seg selv med 50 innlegg på rad. Har irritert meg lenge. Derfor har jeg sluttet å bruke tråden selv om jeg egentlig syntes den er morsom… Anonymkode: 35d1d...4a6 2
AnonymBruker Skrevet 6. september #46184 Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nå har du Anonymkode: 43afe...47f hatt de 7 siste innleggene, noen med merkelige ordsammensetning. Presskanne Kanne-stein Anonymkode: f50cf...32b Steinbrudd Anonymkode: 6f8fe...310
AnonymBruker Skrevet 6. september #46185 Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Steinbrudd Anonymkode: 6f8fe...310 brudd-skade. Anonymkode: 47e89...fb6
Sinnanordlendig Skrevet 7. september #46188 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (På 3.9.2025 den 20.32): Skal vi bare glemme alt som ble skrevet i mellomtiden? Anonymkode: 43afe...47f Fordi du har en million innlegg, det er ikke lov med dobbelposting 1
AnonymBruker Skrevet 7. september #46189 Skrevet 7. september Sinnanordlendig skrev (37 minutter siden): Fadeserapport Rapport-skriving. Anonymkode: 47e89...fb6
AnonymBruker Skrevet 7. september #46191 Skrevet 7. september Sinnanordlendig skrev (8 timer siden): Fordi du har en million innlegg, det er ikke lov med dobbelposting Unnskyld. Det var ikke meningen å ødelegge tråden. Jeg ble bare overivrig. Anonymkode: 43afe...47f
AnonymBruker Skrevet 7. september #46192 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Unnskyld. Det var ikke meningen å ødelegge tråden. Jeg ble bare overivrig. Anonymkode: 43afe...47f kanskje spre det litt utover flere tråder da? og bare en kommentar i hver tråd. Anonymkode: 47e89...fb6
AnonymBruker Skrevet 7. september #46193 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Unnskyld. Det var ikke meningen å ødelegge tråden. Jeg ble bare overivrig. Anonymkode: 43afe...47f Første reaksjon på dette fikk du faktisk for over to uker siden, og det har gjentatt seg gang på gang. Det er ikke noe som kun har skjedd en gang. Du ødelegger for alle som vil bruke tråden. Og du ser jo at ingen andre brukere skriver mer enn ett ord om gangen, burde ikke være så veldig vanskelige regler å holde. Anonymkode: 1c1b5...0c5 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #46194 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (17 timer siden): Skrivekløe Anonymkode: 31434...6b8 Kløsalve Anonymkode: 6f8fe...310
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå