Gjest jente14 Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Hei, jeg er en jente som blir 14 år om 2 måneder..jeg pleier å gni frem og tilbake på klitorisen..da får jeg orgasme..men har dere noen andre tips om hvordan jeg kan onanere?? hilsen jente 14
linnapia Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hvis du selv skal gi deg orgasme er det deilig å massere klitten samtidig som å stappe fingrene i kjeden. Fungerer også bra med en banan (med kondom) hvis du ikke har en dildo!
Gjest Maren Gjest Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Jeg brukte som oftest en agurk. Om jeg fikk lurt meg til den da. Prøvde banan, men det ble for mye bøy på den syntes jeg. Men du bør smøre den inn med noe som fungere som glidekrem om du bruker den inne i deg. Jeg likte også bare å stryke den opp og ned over klitten. Gjerne mens den var litt kald. da ble det som oftest veldig godt. Hilsen Maren. nå 20 år
Gjest Kari Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. Kari, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå