Gjest Gjest_Frustrert_* Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Okey... må bare spørre... Når alt, absolutt alt annet i forholdet/ekteskapet er velfungerende og harmonisk bortsett fra sex-livet; Hvor lenge holder man ut? Jeg elsker henne, barna, tilværelsen generelt... men knuses innvendig av dette med at sexen prioriteres bort.
Gjest tja Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Mangler endel info her for å kunne ta noe særlig stilling til problemet. Hvor ofte har dere sex? Hvor viktig er det for deg? Vet hun hvor viktig det er for deg? Snakker dere om det? Er det flere sider i saken enn at hun ikke vil?
Gjest *nurket* Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Kommer jo an på hvor viktig sex er for deg i et forhold. For meg er det veldig viktig, så forholdet ville etterhvert tatt slutt - hvis ikke sexlivet tok seg opp igjen. Selvsagt klarer man en tørkeperiode eller to i løpet av et livslangt forhold. Men flere år uten så og si noe sex, er uaktuelt for mine del. Er forøvrig dame, hvis det skulle være relevant... :-P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå