Seraphine Skrevet 31. mai 2003 #1 Del Skrevet 31. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 31. mai 2003 #2 Del Skrevet 31. mai 2003 Kun badebukse funker fint: tiss slipper gjennom, bæsj fanges opp. Det sies jo også at de færreste små bæsjer når de bader (husker ikke grunnen), men det blir jo noe annet når de går i vannkanten. Uansett, jeg synes du skal la de slippe bleie med god samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 31. mai 2003 #3 Del Skrevet 31. mai 2003 Ja, badebukse hørtes ut som den beste løsninga (har aldri tenkt over problemstillingen jeg...) Eneste jeg har tentk på er at før var det jo helt vanlig at små barn var nakene på stranda. Det trur jeg ikke jeg hadde turt i dag. Joda, for meg og ungen er det uskyldig lek, men hva om det sitter en pedofil drittsekk en eller annen plass og tar bilder og legger ut på nettet da? Noen syke mennesker tenner på å se småbarn leke naken på stranda. DERFOR kommer jeg til å kjøpe badebukse/badedrakt i ministørrelse. At den funker som "oppfanger" i tillegg er jo bare en ekstrabonus (vær selvsagt klar til å følge med når det ser ut som noe har skjedd, vær klar til å ta bort det som må tas bort, og skylle/bytte badebuksa, ellers kan det vel oppleves ekkelt for ungen.) Synes definitvt de skal få slippe bleie på stranda ja, blir den våt så blir den jo KJEMPETUNG (og mister vel noe av effekten i tillegg) og da blir jo ikke badinga noe morsom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feikroze Skrevet 31. mai 2003 #4 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg lot ungene bade nakne på stranda. Det er bare i badebasseng er det påbudt med truse/badebukse. Ta iværtfall ikke på ungene bleie! Det er både varmt, klamt og ekkelt for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 1. juni 2003 #5 Del Skrevet 1. juni 2003 I basseng får jo babyer sånne badebleier. De blir ikke tunge fordi de ikke tiltrekker seg vann på samme måte, men de gir god beskyttelse. Det hadde kanskej vært en god ide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 1. juni 2003 #6 Del Skrevet 1. juni 2003 Som Lucia skriver er badebleier ypperlige. Jeg har selv brukt det på min datter, og de fungerer perfekt. Den jeg har ser ut som en badebukse slik at ho kan gå med bare den, men det har også hendt at jeg har tatt badedrakt utenpå uten at de er noe problem. Det eneste problemet er at de koster veldig mye i innkjøp, men en slipper å bekymre seg om et eventuelt uhell. Denne badebleien har jeg kjøpt på BabyKos, men det er mulig de har den andre plasser også. Den heter aquanappies tror jeg. Ellers så får en jo badebleier i offetlige basseng/badeland, det gjør en iallefall her i Bergen. Disse blir ikke like tunge som vanlige bleier fordi de suger ikke opp vann på samme måte, men det betyr ikke at ikke de suger opp litt vann, for det gjør de. Men hvis det er badetøytvang er disse veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seraphine Skrevet 2. juni 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 2. juni 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bleiemamma Skrevet 4. juni 2003 #8 Del Skrevet 4. juni 2003 jeg syns barna bør få slippe bleie på når de går rundt i vannkanten og bader/leker. derimot syns jeg også det er greit å ta på ungen bleie når de ikke er ved vannkanten. Det er som oftest andre å ta hensyn til å en strand, og det er ikke alltid like morsomt at en liten tass springer naken rundt der folk koser seg og kanskje spiser mat o.l. Min oppfordring er derfor å ha på ungen bleie når de ikke bader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 5. juni 2003 #9 Del Skrevet 5. juni 2003 Er det ikke litt greit å ha på en liten badebukse for beskyttelsens skyld også da? Jeg tenker på at de ikke skal få sand og skitt rett på underlivet slik at de blir såre og at de ikke skal bli solbrente (innbilder meg at det er ekstra vondt å være solbrent på tissen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. juni 2003 #10 Del Skrevet 5. juni 2003 Badebukse - med skikkelig strikk burde holde. Så får du heller følge med om de blir "baktunge". Synes egentlig det er litt "ekkelt" med nakne barn (og voksne) på stranden jeg - tenk på alt de setter seg ned på... Jeg vil hvertfall ikke sette meg hvor som helst naken. :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå