Gjest Emera Skrevet 14. august 2008 #61 Del Skrevet 14. august 2008 Til dere to siste, hvordan fant dere ut at dere ble lurt, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #62 Del Skrevet 14. august 2008 Har også møtt en slik dessverre, ble grundig lurt av en venndøling/sørlending Det vet jeg alt om, har også møtt en slik på nettet... Fra Møre:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #63 Del Skrevet 14. august 2008 Så fint at du rapporterer:) Og så herlig å lese at det klaffet med dere! Håper det gjør det for oss også... Ja, tålmodig må man visst være. Men den som venter på noe godt, venter kanskje ikke forgjeves. Ja, har han ikke vært syk ganske lenge nå? Håper dere får et fint møte:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #64 Del Skrevet 14. august 2008 Til dere to siste, hvordan fant dere ut at dere ble lurt, da? Jeg (med sørlendingen) fant ut han hadde flere profiler, samt msn. Følte på meg noe skurret, og fant da ut at han bla datet flere mens han var "sammen" med meg. Dette ufarliggjorde han selvfølgelig, men spiren til tvil ang ham var da sådd. Selv den dag idag har han ikke forandret seg. Dette er en voksen "separert" mann i 40 åra, som burde vite bedre. Ærlighet var viktig sa han, blir litt feil når han ikke klarer å være ærlig selv da. Ønsker nettdatere lykke til Jeg for min del er skeptisk til menn med data.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Forelska_* Skrevet 15. august 2008 #65 Del Skrevet 15. august 2008 Det er jo helt sykt å se hvor mange det er som er heldig med nettdatinga! Jeg har også møtt drømmeprinsen min nå i sommer, og vi har hatt mange dater IR. Han er ikke min, men jeg håper og ønsker! Føles veldig rett, og jeg er kjempeglad.. :rødme: Gleder meg til hver gang jeg skal på date med han. Til dere som vurderer nettdating, når dere leser denne tråden er det vel ingenting å tape? Jeg var skeptisk helt til det plutselig sa pang med en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. august 2008 #66 Del Skrevet 15. august 2008 Det er jo helt sykt å se hvor mange det er som er heldig med nettdatinga! Jeg har også møtt drømmeprinsen min nå i sommer, og vi har hatt mange dater IR. Han er ikke min, men jeg håper og ønsker! Føles veldig rett, og jeg er kjempeglad.. :rødme: Gleder meg til hver gang jeg skal på date med han. Til dere som vurderer nettdating, når dere leser denne tråden er det vel ingenting å tape? Jeg var skeptisk helt til det plutselig sa pang med en. Så koselig å lese:)) Håper alt utvikler seg slik du ønsker med dere. Til uka skal jeg møte min nettvenn for første gang. Jeg grugleder meg. Kommer sikkert til å bli så nervøs at jeg blir dårlig av det. Og når jeg får så nerver, får jeg lyst til å droppe hele greia. Men det kan jeg jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #67 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg (med sørlendingen) fant ut han hadde flere profiler, samt msn. Følte på meg noe skurret, og fant da ut at han bla datet flere mens han var "sammen" med meg. Dette ufarliggjorde han selvfølgelig, men spiren til tvil ang ham var da sådd. Selv den dag idag har han ikke forandret seg. Dette er en voksen "separert" mann i 40 åra, som burde vite bedre. Ærlighet var viktig sa han, blir litt feil når han ikke klarer å være ærlig selv da. Ønsker nettdatere lykke til Jeg for min del er skeptisk til menn med data.. Han som lurte meg og flere er fra møre. Han hadde to profiler, tre mob.nr, pluss en forlovede hjemme. Fikk en tlf en dag, heldigvis.. hvis ikke kunne dette ha pågått lenge. Han er også 40 år, sa han iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 15. august 2008 #68 Del Skrevet 15. august 2008 Til uka skal jeg møte min nettvenn for første gang. Jeg grugleder meg. Kommer sikkert til å bli så nervøs at jeg blir dårlig av det. Og når jeg får så nerver, får jeg lyst til å droppe hele greia. Men det kan jeg jo ikke. Så spennende! Håper alt går bra og at kjemien er der når dere møtes. Møtte nettopp min nettdate i dag, og syns det gikk kjempe bra! Hadde skikkelig nerver før han kom å henta meg, man er så redd for at alt skal gå i vasken. Men heldigvis gikk alt på skinner, og vi skal møtes igjen i morgen allerede :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. august 2008 #69 Del Skrevet 15. august 2008 Så spennende! Håper alt går bra og at kjemien er der når dere møtes. Møtte nettopp min nettdate i dag, og syns det gikk kjempe bra! Hadde skikkelig nerver før han kom å henta meg, man er så redd for at alt skal gå i vasken. Men heldigvis gikk alt på skinner, og vi skal møtes igjen i morgen allerede :rødme: Åååååå, så koselig å høre:)) Det virker jo veldig lovende da:) Håper det klaffer for oss også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 15. august 2008 #70 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg syns dere er søren så modige, og misunner dere nesten litt! Lykke til, Purple Haze, må møtet bli en suksess! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest soffy Skrevet 15. august 2008 #71 Del Skrevet 15. august 2008 Åååååå, jeg vil ha referat:)) Lykke til, kjenner det kribler i meg på dine vegne. Herregud, jeg må ha blitt fullstendig blåst av dette.... Hei! endelig internett!! jeg har nemlig flyttet til en annen by for å studere.. Anyways! KORT REFERAT! jeg møtte han herlige fyren min, og vi hadde det kos!! Men litt rart selvfølgelig.. og jeg var helt sykt nervøs! Vi var på Tusenfryd et par timer, og deretter spurte han meg om jeg ville være med han på bowling med kameratene.. iiik!! Etter det dro vi til en kamerat av han og så på Californiacation.. og så skulle han kjøre meg hjem, men det var praktiske problemer som gjorde at han ikke fikk kjørt meg, så da sov jeg over hos han.. og det var sååå rart! Ja, vi hadde det ganske koselig.. Kanskje FOR koselig.. Han kjørte meg hjem dagen etter, og siden det har vi snakket sammen på sms hver dag.. Vi bor en stund unna hverandre, så veit ikke når jeg får sett han.. Jeg vet ikke hva jeg føler for han.. den spenningen som var har liksom forsvunnet.. Hmm.. Jeg skal bare vente å se hva som skjer, ingenting haster.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest soffy Skrevet 15. august 2008 #72 Del Skrevet 15. august 2008 Så koselig å lese:)) Håper alt utvikler seg slik du ønsker med dere. Til uka skal jeg møte min nettvenn for første gang. Jeg grugleder meg. Kommer sikkert til å bli så nervøs at jeg blir dårlig av det. Og når jeg får så nerver, får jeg lyst til å droppe hele greia. Men det kan jeg jo ikke. LYKKE TIL :D:D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 16. august 2008 #73 Del Skrevet 16. august 2008 Takk for lykkeønskninger, Brunhilde og Soffy:)) Og jeg håper du finner ut av hva du føler soffy. Det høres jo ut som dere hadde det koselig, og det må jo være en god start:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Forelska_* Skrevet 16. august 2008 #74 Del Skrevet 16. august 2008 Så koselig å lese:)) Håper alt utvikler seg slik du ønsker med dere. Til uka skal jeg møte min nettvenn for første gang. Jeg grugleder meg. Kommer sikkert til å bli så nervøs at jeg blir dårlig av det. Og når jeg får så nerver, får jeg lyst til å droppe hele greia. Men det kan jeg jo ikke. Tusen takk, det håper virkelig jeg også! Du må bare hoppe i det, det blir iallefall ikke noe mer av å ikke møte han! Jeg var også nervøs, men det var så godt etter en liten stund da alt bare gikk bra.. Vi må ta noen sjanser her i livet, og jeg håper at både du og jeg blir belønnet med lykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christine19 Skrevet 19. august 2008 #75 Del Skrevet 19. august 2008 Blir vi ikke oppdatert her? Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. august 2008 #76 Del Skrevet 19. august 2008 Kan oppdatere litt. Det er nok ikke meningen at jeg skal treffe nettvennen min med det første. Nå har jeg blitt syk!! Utrolig at det går an. Men kanskje neste uke, da....*sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 19. august 2008 #77 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Nei uff, det var da utgjort! Men er det ikke typisk..? Tålmodigheten får strukket seg godt hos deg og, ser jeg. Får tro at den som venter på noe godt osv... God og rask bedring! Endret 19. august 2008 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 19. august 2008 #78 Del Skrevet 19. august 2008 Får håpe ting går bedre for deg enn det gjorde for meg. Min date fikk seg nemlig kjæreste i går Baaah... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 19. august 2008 #79 Del Skrevet 19. august 2008 Så kjedelig da, PH! Selv har jeg nesten gitt opp, etter 2 uker(hvis det har gått så lang tid). Vet ikke helt hva jeg hadde sett for meg, men dette ble litt tamt. Kanskje det er profilen min det er noe galt med? Jeg har snakket med flere kjekke menn som bor 50 mil eller mer unna her, og da stopper det liksom opp. Har ikke funnet noen av interesse i nærheten. Det kan godt være noen mil avstand altså. Sukk. Hva gjør dere andre da, kjører på selv om det er lange avstander? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. august 2008 #80 Del Skrevet 19. august 2008 Nei uff, det var da utgjort! Men er det ikke typisk..? Tålmodigheten får strukket seg godt hos deg og, ser jeg. Får tro at den som venter på noe godt osv... God og rask bedring! Ja, utgjort er rette ordet. Blir jo helt motløs av dette. Men satser på rask bedring, og en date kjapt, så jeg takker for det:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå