Gå til innhold

Nettdating.....igjen

Gjest Purple Haze

Anbefalte innlegg

Jepp, han jeg har kontakt med nå, er en helt annen type. Blir spennende å se hvor dette bærer hen. Men han bor langt unna da...*sukk*

Å, men det kan gå godt det! Klart at det krever litt mer, men er han verdt det så går det fint med den rette innstillingen. "Min" bor også langt unna meg, men jeg lar ham ikke forsvinne på grunn av det, nei. :)

Hvor langt unna deg bor han? Spør ikke etter detaljer nå, altså, men bare om det er greit å reise fram og tilbake uten å bruke altfor mye tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Han bor 8-9 timer unna med bil. Men det går vel fly også. Avstanden bekymrer meg ikke så mye akkurat nå, må først finne ut om det er noe kjemi mellom oss. Vi har i hvert fall en veldig god tone på nett og telefon:)

Må bare vente til han får en friperiode fra jobb, før han kommer på besøk... :)

Hvor langt unna bor din, emera?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-4 timers flytur med en mellomlanding... Greit, men den mellomlandingen fordyrer det jo for oss, da.

Og jeg går også og venter på at han skal få fri. Nå har jo jeg møtt ham og vet hvor fin han er og sånn, så tålmodigheten får strukket seg. Men, jeg holder ut. Og det gjør heldigvis han også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Oi, han bor ikke i Norge han, da? Når det blir slik avstand, vil jo økonomi spille en rolle for hvor mye man kan treffes også.

Men hvis dere begge er innstilt på at dette skal fungere, går det sikkert bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, bor i Norge begge to. Jeg forklarte meg visst litt klønete i stad. Men altså, hele turen, inkludert en mellomlanding/flybytte tar fra 3-4 timer, alt etter flyenes avgangstider. Tog og buss er også mulig, men det tar jo mye lenger tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Janne_*

Har en jeg har snakket mye med. Det kom frem for en dag at han var gift og hadde barn. Han sa til meg at han var gift men hadde ikke barn.

og at ekteskapet var på hell-så han søkte spenning med meg,både på msn,sms og litt nettsex. Hater slike mannfolk som tror dem eier verden selv om dem er gift,tror dem kan gjøre alt.

Han ødelag mitt syn på å treffe gutter på nettet. Stakkars han sin kone & barn. Avsluttet alt med ham. Heldigvis.

Innlegget er endret iht KGs regler

mrs_bond, mod

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om jeg skal våge meg til å skrive litt her, jeg..? Greit å snakke med andre i samme, eller lignende situasjon...

Jeg ser jo at folk her har en litt mer avslappet holdning til det å treffe noen, og falle for dem uten å ha møtt dem, enn det mamma har. Og jeg har så absolutt falt. Og mamma kaller meg visst "fjortis". Tsk. :snurt: Men hun har selvsagt ikke sagt det direkte til meg, da, men til søsteren min. Så søster'n er instruert: Hvis mamma spør om ham en gang til, skal hun få til svar at jeg skal gifte meg med ham så snart jeg får ham hit. Så kanskje hun lærer å passe sine egne saker. :snurt:

Men jeg sliter med avstanden, da, får neppe møtt ham dette året. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en jeg har snakket mye med. Det kom frem for en dag at han var gift og hadde barn. Han sa til meg at han var gift men hadde ikke barn.

og at ekteskapet var på hell-så han søkte spenning med meg,både på msn,sms og litt nettsex. Hater slike mannfolk som tror dem eier verden selv om dem er gift,tror dem kan gjøre alt.

Han ødelag mitt syn på å treffe gutter på nettet. Stakkars han sin kone & barn. Avsluttet alt med ham. Heldigvis.

var ute for rolling.. han var gifteklar, med dama si..:(

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...