Gjest Purple Haze Skrevet 19. august 2008 #81 Del Skrevet 19. august 2008 Får håpe ting går bedre for deg enn det gjorde for meg. Min date fikk seg nemlig kjæreste i går Baaah... Uhhhh, er det mulig??! Jaja, da var det ikke han du skulle ha. Trøst deg med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christine19 Skrevet 19. august 2008 #82 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Jeg traff min nåværende kjæreste på nettet Vi snakket sammen hver eneste dag på telefon, msn og sms i 3 år før vi traff hverandre. Han bodde 55 mil fra meg og reiste hele veien hit for å treffe meg. Vi hadde et avstandsforhold i ca 4 måneder. Nå har han flyttet til samme by som meg og vi har vært sammen i 1 år. Det ble slutt for 3 måneder siden, men vi har prøvd igjen og jeg vil si vi nesten er sammen igjen. Kjærligheten er sterkere enn avstanden, men ja det kan være hardt til tider! Men ikke la det hindre dere i å finne drømmegutten =) Lykke til forresten Purple Haze og dere andre som leter etter lykken Endret 19. august 2008 av Christine19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 19. august 2008 #83 Del Skrevet 19. august 2008 Uhhhh, er det mulig??! Jaja, da var det ikke han du skulle ha. Trøst deg med det. Ja, det er helt klart... Men bedre lykke neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 19. august 2008 #84 Del Skrevet 19. august 2008 Hva gjør dere andre da, kjører på selv om det er lange avstander? Jepp, jeg kjører på! Men nå er begge godt voksne, ingen av oss vil ha flere barn og vi kan godt tenke oss særbo. Så da går det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 20. august 2008 #85 Del Skrevet 20. august 2008 Jepp, jeg kjører på! Men nå er begge godt voksne, ingen av oss vil ha flere barn og vi kan godt tenke oss særbo. Så da går det greit. Ok, kanskje jeg skal prøve. Jeg er også for særbo, og ønsker ikke flere barn. Likevel tror jeg at jeg ville blitt smårar med en kjæreste veldig langt unna. Har du møtt din flørt, Emera? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 20. august 2008 #86 Del Skrevet 20. august 2008 Ja, det har jeg, vi møttes i sommer. Og det gikk veldig bra, så nå skal vi møtes igjen om en liten stund. Jeg gleder meg, og er litt spent. Når det gjelder avstanden har tenker jeg at jeg lar ikke dette gå fra meg før jeg har prøvd. Andre har fått det til før, blant annet flere her på KG, og det har inspirert meg. Man må rett og slett innstille seg på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 21. august 2008 #87 Del Skrevet 21. august 2008 Ja, du har rett, man må jo prøve hvis det virker lovende, og heller innstille seg underveis. Lykke til videre, og fortsett med oppdateringen! Trenger litt input på at denne nettsjekkinga ikke er bortkasta tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 #88 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg har blitt kjent med en fantastisk mann på nett. Har nettdatet en stund nå, og det er mange frosker der ute, men han her tror jeg faktisk kan være en prins :rødme: Så egentlig har jeg ikke noe behov for verken råd, tips eller tilbakemeldinger. Må bare rope ut til verden at jeg er betatt, og det er så deilig :love: Lenge siden jeg har følt det sånn, så nå kommer sikkert angsten for å bli forelsket. Det er skummelt, det.... Hei:) Åssen går det da...har ikke lagt daten på is vel...?? Har fulgt med i debatten og venter spent på hvordan det gikk... Håper du er frisk nå til å møte prinsen din:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. august 2008 #89 Del Skrevet 22. august 2008 Hei Denne nettdatinga er ikke enkel gitt. Vi har vel hatt en liten uoverensstemmelse, og jeg ble en smule skeptisk, men vi har da ryddet opp, sånn noenlunde. Har ikke avtalt noen date enda, men slik jeg ser det, bør det bli snart. Ellers renner dette ut i sanden. Jeg er ikke like i skyene lenger, det skal sies. Men jeg har fortsatt lyst til å møte han da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 24. august 2008 #90 Del Skrevet 24. august 2008 Hei Denne nettdatinga er ikke enkel gitt. Vi har vel hatt en liten uoverensstemmelse, og jeg ble en smule skeptisk, men vi har da ryddet opp, sånn noenlunde. Har ikke avtalt noen date enda, men slik jeg ser det, bør det bli snart. Ellers renner dette ut i sanden. Jeg er ikke like i skyene lenger, det skal sies. Men jeg har fortsatt lyst til å møte han da. Hei:) Har dere allerede hatt uoverensstemmelse? uff, var ikke det litt tidlig da... er han vanskelig? Håper det går fint med dere, og at du får møtt han i virkeligheten snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. august 2008 #91 Del Skrevet 24. august 2008 Hei:) Har dere allerede hatt uoverensstemmelse? uff, var ikke det litt tidlig da... er han vanskelig? Håper det går fint med dere, og at du får møtt han i virkeligheten snart.. Tja, om han er vanskelig vet jeg ikke, men det er noen ting som skurrer litt hos meg. Derfor har jeg egentlig begynt å vurdere hele greia. Vet ikke om jeg lenger har så veldig lyst til å møte han. Selv om jeg tok litt av i starten, er det jammen greit å ha kontakt en liten stund før man møtes også. Da kan man finne ut en ting eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #92 Del Skrevet 24. august 2008 Hmpf. Her sitter vi og heier på deg og blir inspirert til å tro at nettet faktisk kan funke. Dumme mannen. Håper han skjerper seg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 24. august 2008 #93 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Tja, om han er vanskelig vet jeg ikke, men det er noen ting som skurrer litt hos meg. Derfor har jeg egentlig begynt å vurdere hele greia. Vet ikke om jeg lenger har så veldig lyst til å møte han. Så det skurrer så mye at du ikke vil treffe ham på ordentlig og finne ut som det var så galt likevel? Det var nå synd, da. Men bedre å finne det ut på et tidlig tidspunkt hvis det er veldig negativt. Nettdating er ikke bare lett, nei. Å kommunisere for det meste skriftlig via sms og msn gjør at det på en måte mangler en dimensjon i bli-kjent-fasen. Og det kan være krevende. Endret 24. august 2008 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #94 Del Skrevet 27. august 2008 Tja, om han er vanskelig vet jeg ikke, men det er noen ting som skurrer litt hos meg. Derfor har jeg egentlig begynt å vurdere hele greia. Vet ikke om jeg lenger har så veldig lyst til å møte han. Selv om jeg tok litt av i starten, er det jammen greit å ha kontakt en liten stund før man møtes også. Da kan man finne ut en ting eller to. hei hei Han høres ut som en litt merkelig kar han der. Kan jeg spørre om hvor i landet han er fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. august 2008 #95 Del Skrevet 27. august 2008 Så det skurrer så mye at du ikke vil treffe ham på ordentlig og finne ut som det var så galt likevel? Det var nå synd, da. Men bedre å finne det ut på et tidlig tidspunkt hvis det er veldig negativt. Nettdating er ikke bare lett, nei. Å kommunisere for det meste skriftlig via sms og msn gjør at det på en måte mangler en dimensjon i bli-kjent-fasen. Og det kan være krevende. Jepp, jeg har lagt hele mannen på hylla. Trodde jeg skulle bli skikkelig skuffet hvis dette falt i fisk, men det har sneket seg sånn gradvis, så nå er jeg egentlig bare lei han. (Til gjest over: han er fra Oslo) Men det skal sies, at jeg har kontakt med en annen, som er veldig ålreit. Han er en stødig og solid mann, det har jeg faktisk sjekket ut med felles kjente. Så kanskje ser det lyst ut likevel:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 27. august 2008 #96 Del Skrevet 27. august 2008 Jaja, sånt skjer. Men da ønsker jeg lykke til med han du har kontakt med nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 27. august 2008 #97 Del Skrevet 27. august 2008 Jepp, jeg har lagt hele mannen på hylla. Trodde jeg skulle bli skikkelig skuffet hvis dette falt i fisk, men det har sneket seg sånn gradvis, så nå er jeg egentlig bare lei han. (Til gjest over: han er fra Oslo) Men det skal sies, at jeg har kontakt med en annen, som er veldig ålreit. Han er en stødig og solid mann, det har jeg faktisk sjekket ut med felles kjente. Så kanskje ser det lyst ut likevel:)) Hehe, det er jo greit sånn, at det er flere å teste ut. Høres bra ut med den nye da! Jeg snakker, eller skriver, med samme fyren hele tida, og er ganske betatt. Men det blir nok ikke noe møte før han evt skal til byen min ifm med jobb eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. august 2008 #98 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Jeg har ikke lest hele tråden, så det kan jo hende jeg bommer fullstendig, men jeg tar sjansen og svarer uansett. Jeg kjenner så godt igjen følelsen du sitter med, da jeg selv fikk meg kjæreste for nesten 3 uker siden. Vi møttes på nettet, men det var ikke før han sendte meg en rose på døra (før vi møttes første gang) at jeg forsto hvilken fantastisk person jeg ikke kunne gå glipp av. Det tok tre dater i det virkelige liv før vi virkelig fant hverandre - og vel, det er rart, skremmende, fantastisk herlig og utrolig godt. Jeg skal være så banal og skrive at jeg aldri har vært lykkeligere. Det merkes godt og den følelsen er herlig! Nyt forelskelsen, du fortjener det! Lykke til! Mvh Yvonne Endret 28. august 2008 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 #99 Del Skrevet 30. august 2008 Jepp, jeg har lagt hele mannen på hylla. Trodde jeg skulle bli skikkelig skuffet hvis dette falt i fisk, men det har sneket seg sånn gradvis, så nå er jeg egentlig bare lei han. (Til gjest over: han er fra Oslo) Men det skal sies, at jeg har kontakt med en annen, som er veldig ålreit. Han er en stødig og solid mann, det har jeg faktisk sjekket ut med felles kjente. Så kanskje ser det lyst ut likevel:)) Håper det klaffer bedre denne gangen da. Har selv vært ute for en luring, han skuffa stort. Jag fant ut at han var tvilsom, når jeg fikk navn og tlf nr av han. Han hadde løyet på alder og bosted fra starten. Og svarte på sms bare når det oasset han. Fant ut at han hadde flere jern i ilden, så jeg kutta ut hele fyren. Selv om jeg hadde fått litt følelser da. -skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. august 2008 #100 Del Skrevet 30. august 2008 Håper det klaffer bedre denne gangen da. Har selv vært ute for en luring, han skuffa stort. Jag fant ut at han var tvilsom, når jeg fikk navn og tlf nr av han. Han hadde løyet på alder og bosted fra starten. Og svarte på sms bare når det oasset han. Fant ut at han hadde flere jern i ilden, så jeg kutta ut hele fyren. Selv om jeg hadde fått litt følelser da. -skuffet. Så dumt, da. Håper du har bedre lykke neste gang. Mange tullinger der ute, men greit å luke dem ut før det går for langt. Jepp, han jeg har kontakt med nå, er en helt annen type. Blir spennende å se hvor dette bærer hen. Men han bor langt unna da...*sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå