Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Lurer på hva som er vanlig, siden jeg gjerne vil ha sex oftere enn jeg har med min pr i dag, men ikke vil mase heller. Vi har på det sjeldneste hver 3.uke, på det meste 1 gang pr uke. Ca 1 gang pr uke synes jeg hadde vært bra.. men vil ikke trenge meg på hvis ikke han tar initiativ! Selv om han har sagt at jeg bare må si fra! Aaargh!!!
Gjest Purple Haze Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Han har garantert ikke noe i mot at du sier fra.
mduster Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 1-2 ganger pr dag. Men siden du skriver elsker/knullekompis så spørs det om en eller begge har et "offentlig forhold" ved siden av eller ikke. For meg er elsker det å ha noen på si' og knullekompis er sex mellom venner som ikke har noe annet fast forhold. Det er jo lettere å få til til hverandre om det ikke er noen andre som skal ha oppmerksomhet også.
linnapia Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Minst en gang daglig her ja! ;) Om det ikke er sex er det ialfall noe vi nyter selsuelt sammen.
SlemUlv Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Jeg har en elsker (jeg er singel), og vi har sex ca 2-3 ganger i uken.. nå bor han 5min fra meg, så vi har ikke no problem med å ta det på sparket! Nå har det dog gått 3 uker, håper han kommer innom på søndag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå