Gjest Fuglehue Skrevet 31. mai 2003 #1 Skrevet 31. mai 2003 Jeg ser jo dere har langt oppi tusner av innlegg her, og jeg har jo ingenting å skrive håhåhå så sier dere sikkert "forlat forumet da vel di flæse" men jeg prøver da litt til må dere skjønne! :D
Gjest dorian Skrevet 31. mai 2003 #2 Skrevet 31. mai 2003 Vel, jeg er en av de som passer på jomfrustatusen min ang. innlegg Selv om jeg har vært her i flere ÅR har jeg greid å ikke bli avhengig. dorian
Gjest dorian Skrevet 31. mai 2003 #3 Skrevet 31. mai 2003 Men OK - jeg er blitt superaktiv bruker, da, det skal jeg ha...uh
Gjest Fuglehue Skrevet 31. mai 2003 #4 Skrevet 31. mai 2003 Hehe ja nå har jeg jo bare vært her en dag Men det er vel sånn at "har du ikke noe å si, ikke si noe i det hele tatt" Kjedelig på slik en kjedelig og syk dag, huffa, men jeg får bare leite rundt
waco Skrevet 31. mai 2003 #7 Skrevet 31. mai 2003 Oga, vi har lagt merke til deg, jentungen som legger ut bilde av seg for å hindre voldtekt og synes analsex er ekkelt.... Waco Men her er du med likesinnete.... seksualdriften er ikke den største dragkampen for de fjåsene her...
Bandena Skrevet 31. mai 2003 #8 Skrevet 31. mai 2003 Haha gratulerer med seieren Haha...sjekk hvor lenge jeg har vært registrert da....
Gjest Fuglehue Skrevet 31. mai 2003 #10 Skrevet 31. mai 2003 Oga, vi har lagt merke til deg, jentungen som legger ut bilde av seg for å hindre voldtekt og synes analsex er ekkelt.... Waco Men her er du med likesinnete.... seksualdriften er ikke den største dragkampen for de fjåsene her... Jentunge? Min gode mann jeg er 19, kall meg pikebarn eller noe heller, du. Og jeg mener bare analsex er ekkelt på MEG. Grunnene? Javisst, siden du trekker dette opp skal du faenmeg få dem: 1. Slapp lukkemuskel fenomenet, vil helst ikke drite på meg for resten av livet. 2. Jomfrudommen "i midten" var vond nok i seg selv, ikke nødvendig å åpne fler hull her. Nei jeg har faktisk ikke noe imot analsex, jeg tok en med strap on på mandagen her, jeg! HA! Hva sier du nå, fordomsfulle dustehue? Provoserende er du! Seksualdrift blablabla... mener du alle vi skal skrive et innlegg for hver gang vi har knullet/masturbert? Makan.
Gjest Fuglehue Skrevet 31. mai 2003 #11 Skrevet 31. mai 2003 Haha...sjekk hvor lenge jeg har vært registrert da.... hehe ok så har jeg kanskje en liten sjanse da
Gjest Fuglehue Skrevet 31. mai 2003 #12 Skrevet 31. mai 2003 Ok. Støtende svar. Jeg melder fra til Hege.
waco Skrevet 31. mai 2003 #13 Skrevet 31. mai 2003 Så jentungen har lest skremslesartikler fra mag og topp....? Noen mennesker synes natt & dag er vanskelig å forstå og andre liker ikke analsex pga lukkemusklergreier (noe som bare kan trenes opp igjen) Men som jenter flest er det nok helt andre grunner... din skrekk for ditt andre hull bekrefter tesen om angst omkring seksuallivet,.... Her blir man ihvertfall kjent med at man kan snakke ut om problemene... Waco
Bandena Skrevet 31. mai 2003 #14 Skrevet 31. mai 2003 din skrekk for ditt andre hull bekrefter tesen om angst omkring seksuallivet,.... Åjaaa....derfor sex er et pes. Takk for oppklaringen. Da har jeg en grunn i stedet for unskyldning neste gang, hehe...
Gjest Fuglehue Skrevet 31. mai 2003 #15 Skrevet 31. mai 2003 Hvorfor i alle dager lar jeg meg provosere når du ikke har satt fot i senga til meg og fyren? Lets topp og mag? Nei jeg har aldri vært så hip og kul at jeg har satt øynene mine på sånt. Hva med deg? Jeg har lært det av legen jeg, tjihi de er jo bare så dumme
Bandena Skrevet 31. mai 2003 #16 Skrevet 31. mai 2003 Kan noen fortelle meg hva som står i MAG og topp? Går lukkemuskelen i stykker dersom man penetrerer analen med penis? Ah! Enda et godt argument å bruke i sene nattetimer.
Gjest Fuglehue Skrevet 31. mai 2003 #17 Skrevet 31. mai 2003 Ja om du gjør det for voldtsomt. Så penetrering av rassatuten er nei-nei
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mai 2003 #18 Skrevet 31. mai 2003 Går lukkemuskelen i stykker dersom man penetrerer analen med penis? Det kan gjøre det ja- det finnes mange jenter og homofile gutter som har fått lukkemuskelen ødelagt av analsex og vi kan jo alle tenke oss følgene av det. Minnie
Bandena Skrevet 31. mai 2003 #19 Skrevet 31. mai 2003 Kan ikke si at jeg har hørt at det er et utbredt problem. Men unnskyldingen kan være god å ha for de som foretrekker at endetarmen er enveiskjørt.
Gjest Janna Skrevet 31. mai 2003 #20 Skrevet 31. mai 2003 Men unnskyldingen kan være god å ha for de som foretrekker at endetarmen er enveiskjørt. Man burde ikke trenge en unnskyldning for å si nei til analsex. :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå