Gå til innhold

Nedtellingssak

Lavendelsmil

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp blitt medlem her, og har lyst til å finne en sånn nedtellingssak som jeg kan sette inn. Men - jeg vet ikke hvor jeg henter dem fra og ikke hvordan jeg får satt dem inn. Noen som vil hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå opp på siden og trykk på "Ticker"

Lag nytt brukernavn og passord. Logg inn. (nei det skjer ikke noe forandring med det eldste nick og avatar, du får bare lagt til disse nedtellingsboksene.)

Og etter at du har logget inn, trykker du på ticker igjen, og da kan du lage sånn. :)

Håper du forsto noe..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har fått laget en sånn nedtellingssak, og den teller ned også, ser jeg :) Nå gjenstår bare å finne ut hvordan jeg får satt den inn i vedleggene mine ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har fått laget en sånn nedtellingssak, og den teller ned også, ser jeg :) Nå gjenstår bare å finne ut hvordan jeg får satt den inn i vedleggene mine ??

hm.. :klø: vil den ikke det av seg selv da? jeg har ikke sånn sak. Jeg venter spent på svar jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
hm.. :klø: vil den ikke det av seg selv da? jeg har ikke sånn sak. Jeg venter spent på svar jeg og :)

Jeg også. har netopp prøvd. Er det noe sted man kan "lime inn" den koden som kommer opp når man har logget seg inn og laget nedteller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Angara.

Siden du har fått til å legge ved nedtellingsboksen din, kan du være så snill å fortelle meg hva du gjorde??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Hei Angara.

Siden du har fått til å legge ved nedtellingsboksen din, kan du være så snill å fortelle meg hva du gjorde??

Slenger meg på denne... hvordan telle ned :murvegg: ????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...