Samba Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Har du alltid graviditetstester liggende hjemme, eller kjøper du når du trenger? Her er det alltid en "ladning" i baderomsskapet.
Sauvignon Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hei Samba! Jeg er i min 4pp, nå har jeg ikke noen tester liggende. Blir så skuffet når de viser negativt resultat. Vil heller kjøpe når jeg har gått flere dager over IKM! De forrige gangene har jeg ikke klart å vente med å ta testen som viste seg å være helt unødvendig å ta! Hva tenker du?
Gjest StoreSky Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har en ladning, fordi jeg kjøpte fra billigtester.dk. Kostet ikke så mye, og enda mindre for større kvanta. Men ja, tester nok litt oftere enn jeg ville ellers...
Lucky? Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Jeg også har mange tester liggende. Har bestilt fra billigetester, så da er det jo mange i pakken. I og med at jeg har pco og veldig ustabile sykluser, så synes jeg det er greit å ta en test i ny og ne..... Går jo med konstante forhåpninger og kjenner etter alt som kan ligne på symtomer , så greit å ta en test for å ikke tenke så mye på det.... Utrolig hvor mange symtomer man finner når man venter på de
Samba Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2008 Jo jeg har jo også en ladning liggende fra billigeteste.dk. Jeg tester nok oftere enn jeg ville gjort, men det synes nå jeg er litt av mora jeg da. Nå er jeg bare i 1pp, men jeg har noen andre graviditeter bak meg, så jeg har hatt min del av venting og skuffelser også. Min største "give away" med symptomer er puppene. De blir sinnsykt ømme. Men ikke før rett etter ikm, og jeg tester jo gjerne litt før ikm jeg da...
Gjest StoreSky Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Samba: får du ømme pupper etter mensen?? (ikm) Jeg får sinnsyke ømme pupper rundt eggløsning... Og har laaange sykluser så her testes det i hytt og pine!
Samba Skrevet 3. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2008 Jeg ordla meg sikkert litt krøkkete. Det jeg mente å prøve å si var at jeg får sinnsykt ømme pupper, dersom jeg er gravid. Det er liksom mitt største symptom, og det kommer med en gang. Jeg har korte sykluser, litt for korte, så ved en evt graviditet så skal jeg begynne på Crinone med en gang. Ellers er el nokså tydelig hos meg også. Tydelig el slim og stikkinger i magen. Men at det er el er jeg jo ikke 100% sikker på. Jeg har aldri testet med eggløsningstester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå