Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skiller disse tre fra hverandre? Hr lagt på meg tretten kg og sliter med dårlig helse samt masse allergi og eksem..Hva anbefaler dere???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

det spiller igrunnen ingen rolle hvilken metode du bruker av disse for å slanke deg, det er å holde vekten som er utfordringen.

mange har lyktes på samtlige av disse kurene, men mange har også mislyktes.

jeg tror nøkkelen ligger i på velge det programmet du kan leve med resten av livet, og du må belage deg på å trene 4-5 ganger i uken under vekttapet, samt 3-4 ganger i uken for å holde vekta.

for min del er det nærmest umulig å trene så mye uten å ha et inntak av sakte karbohydrater før og delvis etter trening, og i tillegg synes jeg alle disse kurene har et alt for høyt fettinnhold av hva jeg klarer å konsumere.

men man kan fint lage en mellomting, for det handler jo bare om å ha et balansert kosthold med fokus på aktivitet! egentlig er jo løsningen enkel: mer grønt til alle måltider, mer bevegelse, mindre sukker, stivelse og raske karohydrater.

det er ingen mirakelkurer - kun hardt arbeid og smarte valg!

Skrevet

Jo selvsagt så skjønner jeg det, er ikke ute etter en mirakelkur, men ønsker en total omlegging av livstilen min og trenger hjelp. Ønsker ikke bruke "slankepiller" eller pulverkurer, men finne en livstil som er gjennomførbar og med et kosthold som lar seg gjennomføre både til en hektisk hverdag og helg. :eeeh:

Har prøvd utallige GR kurs uten hell, men har på egenhånd gått ned 36 kg, men lagt på meg 13 kg siden jan 07. (som du skriver, det er å holde vekttapet som er utfordringen :gråte: Disse kg ønsker jeg vekk samt få en sunnere helse/livstil. Har skjønt at mange trives godt med lav karb livstil, bla Sout Beach og Fedon Lindberg, men jeg må finne noe jeg vet jeg kan få til og da lurte jeg på om andre hadde noen erfaringer å dele. Og hva er egentlig forskjellen på de tre forskjellige diettene :bukke: ?? Jeg har aldri trent i hele mitt liv, men går mil på mil. Og har nå i år begynt med organisert terrengsykling.

Gjest Nishiki
Skrevet

Jeg gikk ned 15 kg med hjelp av Fedon-dietten. Jeg fulgte den ikke til punkt og prikke, men litt tilrettelagt.

Ville valgt Fedon igjen om det ble aktuelt.

Skrevet

Spør heller her

Jeg har valgt lavkarbo og må si at jeg trives veldig godt med det. Jeg er god og mett, har ikke noe søtsug, mer energii enn noen gang og kan absolutt ikke klage på maten!

Hadde nylig en sprekk på 10 dager og må si at det var direkte ubehagelig å spise "normal" mat. Oppblåst, slapp, sure oppstøt, sulten hele tiden... nei, det var ikke noe greit.

Men for å få mer kunnskap om lavkarbo så anbefaler jeg deg å spørre inne på lavkarboforumet som du fikk link til. Der finnes det mye kunnskap om de aller fleste lavkarboretningene, ketolyse, atkins, skaldemann....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...