Gjest Laido Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Jeg skal pusse opp alle flater i min 2-roms 60 m2 leilighet. Det vil si pusse ned vegger, tapetsere og male, male tak, nye lister, samt nytt gulv/parkett. I tillegg skal jeg ha nytt kjøkken. Det skal ikke gjøres noe på badet. Det blir ingen fancy eller påkostet stil, men det skal gjøres ordentlig. Jeg ønsker ikke å gjøre noe selv av arbeid. Hvor mye må jeg regne med at dette koster meg? Da tenker jeg både materialer, og ikke minst arbeidskraft. Vurderer å gjøre det svart (utenom lovpålagt elektriker-/rørleggerarbeid), så da blir det jo noe billigere. Blir takknemlig for budsjettanslag, har jo ikke uendelig med midler heller, og ettersom jeg ikke skal bo her særlig mye mer enn ett år til, så skal jeg prøve å begrense litt i alle fall det man ikke får veldig mye igjen for ved salg.
Gjest Gjest_Kia_* Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Jeg pusset opp min 65 kvadrats leilighet uten å ta badet for tre år siden. Brukte da 150000 kr. Men jeg kjenner snekker, tømrer, elektriker og rørlegger, så det ble litt andre priser enn normalt. Men rundt den summen tror jeg i alle fall du må regne med å bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå