Gå til innhold

Ventetid.....

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jette26_*
Skrevet

Hei. jeg og samboer er søkt inn til porsgrunn....for ca 6 uker siden...På siden står det at det er ca 2-3 mnd ventetid.....er veeldig spente....noen som har erfaring hvor lang tid det EGENTLIG tar? hvor lenge måtte dere vente før dere fikk brevet?? takknemlig for svar........klem.

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei. jeg og samboer er søkt inn til porsgrunn....for ca 6 uker siden...På siden står det at det er ca 2-3 mnd ventetid.....er veeldig spente....noen som har erfaring hvor lang tid det EGENTLIG tar? hvor lenge måtte dere vente før dere fikk brevet?? takknemlig for svar........klem.

Ventetiden går veldig opp og ned der. Selv har jeg hatt to ivf forsøk i porsgrunn. Vanlig da var ca 7-8 mnd. men rett før meg var det nesten et år.

Du kan være glad du skal inn i porsgrunn, har bare positivt å komme med, og du kan være sikker på at du er i trygge hender.

all ære til personalet ! :)

Lurer du på noe ang ivf og porsgrunn må du bare spørre så skal jeg svare så godt jeg kan :)

Skrevet
Ventetiden går veldig opp og ned der. Selv har jeg hatt to ivf forsøk i porsgrunn. Vanlig da var ca 7-8 mnd. men rett før meg var det nesten et år.

Du kan være glad du skal inn i porsgrunn, har bare positivt å komme med, og du kan være sikker på at du er i trygge hender.

all ære til personalet ! :)

Lurer du på noe ang ivf og porsgrunn må du bare spørre så skal jeg svare så godt jeg kan :)

Hei!!

Takk for svar,jeg lurer på en masse:)

Vi fikk brev her forleden og må ned noen kilo ja,for og i det hele tatt komme inn på samtale.....snakka med ei veeeldig hyggelig dame der inne....

Hva skjer når enn kommer inn på den første samtalen,og starter enn opp med sprøyte og nesespray like etter?? eller må enn vente noen mnd....har regelmessig mens,men det er sædkvaliteten til samboer som er dårlig....

Klem fra "slankeguri"

Skrevet
Hei!!

Takk for svar,jeg lurer på en masse:)

Vi fikk brev her forleden og må ned noen kilo ja,for og i det hele tatt komme inn på samtale.....snakka med ei veeeldig hyggelig dame der inne....

Hva skjer når enn kommer inn på den første samtalen,og starter enn opp med sprøyte og nesespray like etter?? eller må enn vente noen mnd....har regelmessig mens,men det er sædkvaliteten til samboer som er dårlig....

Klem fra "slankeguri"

Hei :)

BAre hyggelig å kunne hjelpe til :)

Når dere kommer inn til samtale er dere på en måte igang, da blir dere enige om hvordan veien videre er for dere og hvilken løsning som passer best for dere. Så regner de seg frem til din 20 dag mens. Da er løpet i gang. (Nesespray, sprøyter, eggløsningsprøyte, ul, egguttak, befruktning, egginsetting) *Veldig kort fortalt*

Kontakt meg gjerne på pm hvis du synes det er bedre, vet at det er mange tanker og følelser som løper løpsk, og det er en tøff tid du har i møte. Selv trudde jeg aldri vi skulle lykkes, men her sitter jeg gravid i 5 mnd.

Og ha alltid i bakhodet at de klarer å hjelpe de aller aller fleste. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...