Gjest Janna Skrevet 31. mai 2003 #1 Skrevet 31. mai 2003 Pga ufrivillig klining med Maskemannen (overgrep!!) i en annen tråd fikk jeg noen kreative hevntanker- og nå er tiden kommet. Maskemannen- jeg har kokvasket kappen din. Den er nå i str. XXXXXXXXtra small, men jeg tviler likevel ikke på at du fint vil klare å dekke "det viktigste" med den. *evil grin*
Gjest Kinga Skrevet 31. mai 2003 #2 Skrevet 31. mai 2003 Strimle den med saks også, Vinga! Vibeke (alltid på plass med tips)
Miew Skrevet 31. mai 2003 #3 Skrevet 31. mai 2003 *strikke leggvarmere som matcher drakten til maskemannen* Åssen farge? Knall rosa?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mai 2003 #6 Skrevet 31. mai 2003 Kokvaske kappen du liksom- Vinga- du må jo krympe tightsen hans også? Minnie
Gjest Janna Skrevet 31. mai 2003 #7 Skrevet 31. mai 2003 *Titter skrått bort på Maskemannen med et skjevt, fandenivoldsk smil* Klipp KLIPP klipp klipp KLIPP
Gjest Janna Skrevet 31. mai 2003 #8 Skrevet 31. mai 2003 Kokvaske kappen du liksom- Vinga- du må jo krympe tightsen hans også? Tights? :o Har han det? Pønsker du ut en måte jeg kan få tak i dem, Minnie? Pretty please?
OppNed Skrevet 31. mai 2003 #9 Skrevet 31. mai 2003 *hviske* Han bruker IKKE tights. Han bruker en slags susp-greie, formet som en haifinne. Det er helt sant. Han tok meg med på en flytur forleden, og jeg så hvordan denne haifinnen sørget for at han holdt en stø kurs. Tror hevntanken må fokusere mer på navigering, Vinga. Ikke klipp i sikk-sakk. Sørg heller for at han flyr i sikk-sakk. For å greie det, må du sørge for st strømlinjeformen i haifinnen hans blir ujevn. Se for deg en flyvinge. Hvorfor tror du fly ikke bør ta av med nediset vinge??? Fordi den blir ruglete, vel! Ruglete vinge = ikke bra! Ruglete finne er heller ikke bra. Nå? Synes jeg fortjener en takk! En liten gratie, kanskje. Ihvertfall en klapp på skuldra. For å ofre min viten på hevntanker. Maiken
Gjest Janna Skrevet 31. mai 2003 #10 Skrevet 31. mai 2003 :kysse: Maiken, du er en knuppelupp! Susp med haifinne, altså. Holder det å bulke den litt?
OppNed Skrevet 31. mai 2003 #11 Skrevet 31. mai 2003 Spørs hvor hardt du slår når du forsøker å bulke den, det, Vinga. Personlig (bør ikke prøves av amatører!!!) ville jeg gjort følgende: Ta forsiktig tak i suspen, konsentrer om den ene kanten; den som vender ut mot vinden og sørger for best aerodynamisk effekt: Begynn øverst, plasser den mellom tennene. Tygg! Ikke veldig hardt, men nok til at den blir litt sånn hakkete. Slik jobber du deg nedover langs hele kanten. See? Kan utføres kjapt. Bare holdt tunga bent i munnen mens du jobber :o *tyggtyggtyggtyggtyggtyggtygg* Såh! Der fikk finnen en litt mer hakkete kant. Smil veldig pent og for all del feminint når du er ferdig og bivåner Maskemannens forsøk på å holde stø kurs ved take-off. Vink kokett med høyre puselank; gjerne med et rosa silketørkle i hånden og rosa sløyfebånd i håret. SerSÅsøttutATTE! SÅ kan du ramle over ende i krampelatter! Nå?? Hva synes du om suspeduspen nå??? Maiken
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mai 2003 #12 Skrevet 31. mai 2003 "Hevneren" vasker klær hver fredag, snapp de fra klessnoren hans. Minnie
Gjest Kinga Skrevet 31. mai 2003 #13 Skrevet 31. mai 2003 ..tror jammen hele haifinnen krympet også ved den der tyggingen..
Maskemannen Skrevet 1. juni 2003 #14 Skrevet 1. juni 2003 skal ha meg takk asså!!! Så mye for PARTNERE I ÅNDEN Maiken!!!! sjalu , det er det du er!!! Kvinnfolk!!! *hinker av gårde med store smerter og uten reproduksjonsevner... Men hevnen er søt den!!! : Stiller seg på alle fire og rygger mot kvinnemobben.... Blåser så eder og galle pluss gårsdagens ertesuppe over den måpende flokk.... "The naked avenger" flyr (vingler) videre mens det store organet (les drivankeret) subber i bakken, utrettelig og uovervinnelig... med en bulkete, opptygd haifinne i hånden.... stuper ned mot Vinga og presser den på langs inn i det stivnede smilet hennes. It this!... Luggermed seg kappen til overløperMaiken, og ringer hevnerfagforeningen for å melde henne ut... Oppdrag utført. Hevneren seirer igjen!
OppNed Skrevet 1. juni 2003 #15 Skrevet 1. juni 2003 Uffda... Se her da. Stryker en tryllefinger langsmed suspekanten. Ser du? Hvordan det formelig spraaaaker av hvite stjerner pak fingeren? Sånn! Glatt, jevn og velfungerende igjen. Tilgitt??? *blunkeblunke* Det var jo bare en manndomstest, jo. Og du besto! En ting til...du kan jo ikke melde ut selve fagforeningslederen, kan du vel??? Maiken
Mathias Skrevet 2. juni 2003 #16 Skrevet 2. juni 2003 Maskemannen har tilintetgjort seg selv... Han hadde alikevel vært intim med de fleste her på kg, så han annså vel oppdraget for utført... Men jeg flyr med deg anytime jeg Maiken!...
Litago Skrevet 2. juni 2003 #18 Skrevet 2. juni 2003 En maskemann? :o Intim med de fleste? :o :o Alltid skjer det noe spennende når jeg sover! Søren og!!!!!!!!!
Mathias Skrevet 3. juni 2003 #19 Skrevet 3. juni 2003 Du har vel ikke sovet et døgn Litago?!... Var vel heller Maskemannen som veltet deg tenker jeg...Frekke kuer som mishandler og misbruker gresset... Sant Maiken? ...
OppNed Skrevet 3. juni 2003 #20 Skrevet 3. juni 2003 moi?? *se veldig uskyldig ut* Hehe... Din pøbel, Lasse. Lærer bort rampestreker og forsøpler jentenes sinn og uskyldige hensikter! Maiken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå