Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Hei Sexlivet er dødt... Spesielt våren og fram til nå har vi kun hatt sex ca. 6 ganger totalt... Selv om vi har tre små barn er vel det veldig lite... Vet ikke om hun er forelsket i andre men... i allefall er hun mer oppfarende enn før og alltid trett når hun ligger seg. Jeg har prøvd men hun lar meg noen ganger ikke ta på brystene hennes, hun vil noen ganger rett og slett ikke ha nærhet. Synes dette er fortvilende og er redd forholdet går mot slutten. Min samboer har nå vært alene i 14 dager da jeg var på ferie med barna, og da jeg kom hjem oppdaget jeg noen hvite flekker på veggen på soverommet. Tankene mine omkring dette er skremmende. Er det mulig at hun har hatt en mann med hjem. Er det mulig å bli så akrobatisk at sæd treffer veggen når rammemadrassen står rett inntil? Jeg tørket vekk dette med en ren klut, kan det undersøkes om dette virtkelig var sæd? Har nesten lyst å grine og er redd dette går feile veien. Noen som har noen synspunkter og råd? Takk :-)
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hei, Leit å høre at du er trist, jeg håper at du får det bedre snart. Jeg synes fantasien din farer litt avsted med deg. De hvite flekkene tviler jeg på er sæd, det setter ikke slike merker. Seks ganger siden i våres er heller ikke kritisk sexmangel. Lysten går opp og ned i perioder og er knyttet til forskjellige faktorer. Tre barn kan ta på kreftene i lengden det også. Om du er en rimelig oppegående mann, så skal du lytte til dine varselsklokker. At hun mister lysten på deg, kan henge sammen med andre problemer dere i mellom. Bebreidelser mot henne vil ikke får deg dit du vil, men kom henne i møte. Spør om alt er bra mellom dere, om det er noe hun trenger fra deg. Få henne i tale, rett og slett. Hør henne ut først. Om hun ikke vil snakke, fortell henne rett ut at du har det ikke bra slik det er nå. Lykke til!
nessi Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Hva med å skaffe barnevakt en natt eller to, så dere får litt tid for dere selv. Behøver ikke å reise langt av gårde for en hotellnatt. Man kan gå lei hvis man bare går i samme hverdagen hele tiden. Lykke til
Gjest Gjest_Vivi_* Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Åh, kjære deg. Jeg kjenner meg igjen når jeg leser ditt. Jeg og min samboer har det så dårlig fortiden. Vi krangler hver eneste dag, er lei og sliten, tror også forholdet vårt går nå mot slutten. Sex er et ukjent ord for oss. Vi klarer ikke å komunisere, han har aldri innrømt det han har gjort feil, uansett var det min feil! Har flere ganger prøvd å prate med ham for å finne løsning uten å lykkes. Derfor det lukket meg mer og mer etter hvert, jeg har sluttt å betro ham eller snakket med ham på vanlig måte. Jeg skulle gjerne ønske at han spørre meg om hvordan jeg har det, hva som hender fortiden osv. Men det har han ikke gjort. Han gjør så godt han kan for å forsvare seg selv. Det er ikke mening du skulle høre mitt, men poenget mitt er at jeg er en kvinne selv og forstår hva kvinne trenger. Du må snakke med henne, med rolig og omsorgsfull måte, bruk litt tid å være kjæreste. Tre barn har ikke mye tid til overs men verdt å priotere. Enig?
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Åh, kjære deg. Jeg kjenner meg igjen når jeg leser ditt. Jeg og min samboer har det så dårlig fortiden. Vi krangler hver eneste dag, er lei og sliten, tror også forholdet vårt går nå mot slutten. Sex er et ukjent ord for oss. Vi klarer ikke å komunisere, han har aldri innrømt det han har gjort feil, uansett var det min feil! Har flere ganger prøvd å prate med ham for å finne løsning uten å lykkes. Derfor det lukket meg mer og mer etter hvert, jeg har sluttt å betro ham eller snakket med ham på vanlig måte. Jeg skulle gjerne ønske at han spørre meg om hvordan jeg har det, hva som hender fortiden osv. Men det har han ikke gjort. Han gjør så godt han kan for å forsvare seg selv. Det er ikke mening du skulle høre mitt, men poenget mitt er at jeg er en kvinne selv og forstår hva kvinne trenger. Du må snakke med henne, med rolig og omsorgsfull måte, bruk litt tid å være kjæreste. Tre barn har ikke mye tid til overs men verdt å priotere. Enig? ER enig, men i vårt forhold er det liksom jeg som er deg, forstår du? Det er jeg som prøver å kommunisere. Jeg prøver å snakke med henne, og hun svarer helkt vanlige fraser som "er trett", "må du nå diskutere dette".. slik at jeg til slutt må si unnskyld?!! Virker som om hun er trett av vårt sexliv, at hun ønsker noe mer spennende? Kanskje har det noe med at jeg har liten penis og at hun ikke får noe særlig ut av samleie (Hun har gitt opp noen ganger) og at kun min slikking er godt nok. Hun har gitt uttrykk for at hun ikke blir opphisset, men hun blir liksom veldig flørtende når vi er på treningssenteret vi går på. Spesielt når noen kjekke mørkhudede gutter hjelper oss. Kanskje hun har fått smaken på litt råere sex enn jeg kan tilby og derfor ikke vil innvolvere seg i slike aktiviteter med meg? Nei, huff dette blir bare fryktelige tanker... Har det ikke noe godt nei... Forstår ikke kvinner... Er vi "snille" gutter som gjør minst halvparten av husarbeidet og tar oss av barna ikke de noen kvinner vil ha.. men heller litt manne-menn som styrer og herjer med dem og som kan såre litt.. er vel bitter men noen ganger kan det føles slik :-(
:-) anna Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Med tre barn er det mange kvinner som rett og slett får så mye kroppskontakt fra barna i løpet av dagen at de ikke orker mer når kvelden kommer. Hverken overskuddet eller behovet for sex er der. For kvinner henger det ofte sammen. Er man sliten fysisk, og har blitt mast på hele dagen av barn er ikke overskuddet der, rett og slett. Det har helt sikkert ikke med størrelsen på penis å gjøre. Om dere har fått tre barn sammen har det jo tydelig ikke vært et problem tidligere. Da hadde hun avsluttet det før, mener jeg. Men jeg synes ikke du skal finne deg i dette. Si at du synes det er et problem. At du ikke vil ha det slik i forholdet deres. At du ønsker å ha et sexliv med henne, og at du foreslår at dere går i terapi om det ikke ordner seg. Du kan jo også si at du er er redd for at hun har funnet noen andre og at det er det som er grunnen til at sexlivet er labert.
vilja Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Jeg kjenner meg pittelitt igjen. De "snille" gutta gjør alt for damen/familien. Blir mer streng du. Det liker jeg som kvinne iallefall. Mulig din kvinne gjør det også. Med streng mener jeg at du er bestemt om at du vil/trenger å snakke ut om det du sliter med, og hun må ikke feie det bort med at hun er sliten/trøtt. Du skal si til henne at nå skal vi snakke sammen. Du kommer til å ville få en reaksjon fra henne. Enten går hun ut, eller så blir hun"imponert" a en handlekraftig mann og blir sittende. Stå på krava mer. Jeg liker iallefall handlekraftige menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå