Cuba Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 (endret) Tenkte å lage en tråd hvor man kan skrive hva man har drømt. Det man husker selvfølgelig :gjeiper: Det jeg husker at jeg drømte i natt var at jeg var gravid. Eller.. tror kanskje ikke jeg visste helt sikkert, men jeg fikk brev om at jeg var blitt satt opp på keisersnitt i november. Husker jeg syns det var så spennende og rart. Særlig siden det var så nytt og usikkert. Jeg tenkte at det kunne jo hende jeg fødet normalt før den tid, men da var jeg hvertfall sikret keisersnitt om det skulle gå så lang tid. Var jo ikke sikker på termin eller noe. Husker følelsen enda Nå kom jeg på enda en ting jeg drømte.. det var litt uhyggelig da. Jeg og broren min var en tur hos mormor og så akte hun rundt på en plate av noe slag. Mulig det var en type wakeboard. På gresset altså. Så plutselig raste hun nedfor kanten, og ned på singelen. Husker hun et øyeblikk så død ut før øynene begynte å vibrere. Jeg sa et eller annet til henne og hun sa bare "ja" tror jeg. Så ringte jeg 113 (måtte jo selvfølgelig trykke feil et par ganger, av alt stresset). Men da jeg kom fram reiste hun seg opp igjen så da la jeg på. Ekkelt Her om dagen drømte jeg forresten om at mamma fortalte hun hadde kreft, tror jeg det var. Jeg ble skikkelig lei meg, men hjalp litt da hun trodde hun hadde lang tid igjen. Men var også en veldig ekkel følelse.. Endret 31. juli 2008 av Cuba
Gjest Huffameg Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Hver gang en reise nærmer seg får jeg en sånn kaosdrøm hvor jeg er på flyplassen og har glemt billetter, pass, gjerne også uten sko eller bukse på. Her nylig drømte jeg at det ringte på døren min, og utenfor står Metallicas gitarist Kirk Hammett og vil låne sukker. Seriøst! Når man får en berømthet på døren vil man jo gjerne benytte sjansen til å få en autograf, men da var jo huset som støvsuget for penner og blyanter og noe å skrive på. Ikke så mye som en serviett en gang. Skjønner egentlig ikke helt hvorfor underbevisstheten min gravde fram Kirk Hammett, jeg er ikke noe blodfan av Metallica eller noe. Får noen ganger lyst til å spørre min egen hjerne hvor den tar slike ting fra.
Wonders Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 jeg satt på en tre-krakk i klær fra 70-tallet, å prata m noen som stod i døråpningen bak meg. Jævla mye røyk i rommet...helt wack! Skikkelig teit drøm, husker ikke hva det ble sagt el gjort...
FangeLiv Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 drømte noe syke greier om at jeg var på fisketur sammen med pappa og noen onkler og kusiner (ikke så sykt å være på fisketur da, men rare greier og har drømt det flere ganger). Men så vekte pappa meg og spurte om jeg hadde drømt og da fortalte jeg ham om drømmen. Drømte forsatt!! pappa har ikke vekka meg på hvertfall 10 år. Så det var litt morsomt da jeg våkna. For øvrig er det veldig vanskelig å sette seg inn i andres drømmer og forstå noe av disse...
Gjest Nursy Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Drømte at jeg spiste taco Matvraket fornekter seg ikke...for å gjøre vondt verre er jeg på slankern. Har jo lyst på alt mulig..kanskje derfor det forfølger meg inn i drømmeland
Chianty Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Drømte at jeg slang meg ned fra en bro.... våkna i det jeg så steina forrand meg ......
milla-mor Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Jeg drømte at jeg var på et slags hotell, eller noe. Sov i et stort rom i en en køyeseng, med sikkert femten andre sovende rundt meg. Så klatret det en mann med langt hår opp i køyesengen min, og vi hadde sex. Jeg var veldig opptatt av at vi skulle ha dynen rundt oss, og ikke bråke så fælt. Men han var ikke noe opptatt av det i det hele tatt, så jeg ble veldig forlegen. Plutselig hoppet han helt naken ned fra sengen, og jeg så at det sto en kø med andre damer på gulvet og ventet på tur. Da ble jeg skikkelig sur, og spurte hva i all verden det der skulle bety. "Jeg liker best at damer har utslått hår, skjønner du", svarte han. Jeg skulle til å si at det hadde jeg da vitterlig, men så gadd jeg ikke likevel, og la meg til å sove videre. Alle damene i køen tok ut hårstrikkene sine, og slang på håret, men så fikk sex-guden plutselig bilring, og ble ganske lite tiltrekkende. Endte med at de andre damene jagde ham på dør. Da jeg våknet, tenkte jeg bare "jaha... Prøv å tyd den, du!". Jeg drømmer mye rart. Myyye rart.
Jane F. Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Jeg drømte rett og slett at jeg våknet. Jeg gikk ned på badet og ordnet meg og etter på gikk jeg opp igjen for å hente noe og fant soverommet fult av kattespy...men det var ikke slike hårballer men gips?! :o så jeg tror underbevisstheten prøvde å fortelle meg at jeg er litt lei av å skrape av gips av veggen på stua
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Jeg drømte at jeg og en kamerat (som ikke er kamerat i dag i virkeligheten, men han var en barndomsvenn) hadde inngått en slags pakt om å ta livet av oss. Og så syklet jeg avgårde oppover en bakke - en helt bestemt bakke som var der jeg bodde som barn - på en trehjulssykkel! Akkurat da ville jeg egentlig ikke ta livet av meg likevel, men jeg hadde en bombe plassert på sykkelen. Jeg visste ikke når den skulle gå av, tror ikke jeg hadde tenkt at den skulle gå av, egentlig (drømme"logikk"), men så eksploderte plutselig alt. Plutselig finner jeg meg selv i live, men omtåket, på telefon med noen pårørende (noen i familien min). De spør om det går bra, hva som skjedde etc, og jeg svarer at jeg ikke vet om det går bra, og noe annet som jeg ikke husker nå. En husvegg i nærheten brenner pga bombeeksplosjonen, men ellers er lite forandret, og jeg er fysisk uskadd. Senere er jeg sammen med familien min, og det er en nær og trist stemning pga det som har skjedd. Jeg forsikrer at jeg egentlig ikke vil ta livet av meg likevel, og at videre planer om det er avlyst. Senere i drømmen kjører vi i vår gamle bil opp til sentrum av tettstedet der foreldrene mine bor, og ser i en kunstbutikk, på malerier og broderier etc, for å kanskje kjøpe et maleri til noen som gifter seg. Selv om handlingen i drømmen begynner å spinne rundt andre ting enn dette med bomben, henger den litt høytidelige stemningen med å ha overlevd igjen. Jeg kan på et vis tolke drømmen selv.. jeg har (i virkeligheten) i lengre tid vært temmelig selvdestruktiv på en måte som har gått ut over både studier, døgnrytme og dagligliv, og tenkt på å slutte på studiet. (Som selvmordsplanene i drømmen.) I går fikk jeg en liten oppvekker, og tenkte at jeg kanskje klarer å gjøre noe med studiesituasjonen likevel (som bomben som går av), kanskje jeg kan redde det som er igjen i løpet av studiet (overlevde og fikk en ny sjanse). Og i drømmen får jeg en visshet om at jeg ønsker å fortsette å leve (kanskje jeg faktisk ønsker å fullføre studiene mine?). Jeg vet imidlertid ikke (enda) hvorfor det er flere referanser til min barndom i drømmen (barndomskameraten, lokalisasjonen, trehjulssykkelen..). Men det kan jo hende jeg finner ut av.
Gjest (gjesten over) Skrevet 5. september 2008 #10 Skrevet 5. september 2008 Jeg drømte at jeg var på et slags hotell, eller noe. Sov i et stort rom i en en køyeseng, med sikkert femten andre sovende rundt meg. Så klatret det en mann med langt hår opp i køyesengen min, og vi hadde sex. Jeg var veldig opptatt av at vi skulle ha dynen rundt oss, og ikke bråke så fælt. Men han var ikke noe opptatt av det i det hele tatt, så jeg ble veldig forlegen. Plutselig hoppet han helt naken ned fra sengen, og jeg så at det sto en kø med andre damer på gulvet og ventet på tur. Da ble jeg skikkelig sur, og spurte hva i all verden det der skulle bety. "Jeg liker best at damer har utslått hår, skjønner du", svarte han. Jeg skulle til å si at det hadde jeg da vitterlig, men så gadd jeg ikke likevel, og la meg til å sove videre. Alle damene i køen tok ut hårstrikkene sine, og slang på håret, men så fikk sex-guden plutselig bilring, og ble ganske lite tiltrekkende. Endte med at de andre damene jagde ham på dør. Da jeg våknet, tenkte jeg bare "jaha... Prøv å tyd den, du!". Jeg drømmer mye rart. Myyye rart. Hihi, det tror jeg på! Det var i hvert fall underholdende å lese om drømmen din!
Gjest Gjest_Malin_* Skrevet 5. september 2008 #11 Skrevet 5. september 2008 natt jag drömde, något som jag aldrig drömt förut. Jag drömde det var fred på jord, och alla krig var slut. Jag drömde om en jätte sal, där stadsmän satt i rad Så skrev de på ett konvolut, och reste sig och sa: "Det finns inga soldater mer, det finns inga gevär. Och ingen känner längre till, det ordet militär" På gatorna gick folk omkring och drog från krog till krog. Och alla drack varandra till, och dansade och log. I natt jag drömde något som jag sldrig drömt förut. Jag drömde det var fred på jord och alla krig var slut. Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut. Jag drömde det var fred på jord och alla krig var slut!
Gjest Sangfugl Skrevet 5. september 2008 #12 Skrevet 5. september 2008 Jeg drømte at jeg hadde blitt sammen med Jens Stoltenberg, og alle syns han var sååå kjekk. Også satt vi ute og spiste middag, og da var det noen damer som kom bort til oss og sa " Er ikke du minst tyve år yngre enn Jens??" Ehh jo, sa jeg og smilte. Jens hadde på seg en hvit stripete bomullsgenser. Damene snudde på hælen, og Jens og jeg ble sittende lenge å snakke og kysse. Mmmmmm for en drøm!! Ha ha. :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #13 Skrevet 8. september 2008 Drømte at jeg inngikk en avtale med en vennepar, at jeg skulle ordne noe for meg eller gi meg et eller annet, hvis jeg slikket henne (!). Og jeg så gjorde. Og det var selve sex-akten som var hoveddelen av drømmen. Tok meg tid, varmet henne opp, etc. Jeg er kvinne selv og har aldri slikket en annen dame, så dette var uvant. Men deilig! Det som var litt "kult", var at jeg kunne gjøre slik jeg selv vet jeg hadde foretrukket, og det funket bra for henne. Så tror jeg gjorde en ganske god jobb. Og ble ganske så kåt. I drømmen tenkte jeg at jeg kanskje skulle begynne (/fortsette) å prostituere meg og gi slikke- og sugeturer. Da jeg våknet, virket det kanskje ikke som en full så god idé, nei... Og jeg kunne forresten aldri tenke meg å slikke denne dama i virkeligheten. Men det var en deilig drøm.
milla-mor Skrevet 9. september 2008 #14 Skrevet 9. september 2008 Åh, herre... Skal jeg kanskje ikke skrive så mye om drømmene mine, og prøve å fremstå som litt normal? Nei, det skal jeg ikke. Jeg skulle ha en fin middag med masse viktige mennesker. Alle disse satt i rullestol, og flesteparten hadde rød strikke-vest på seg. Dette var naturligvis med på å understreke hvor viktige de var. Etter middagen, skulle jeg servere brownies. Jeg satte fatet på bordet, og alle akket og oiet seg over hvor fantastisk kaken min så ut. Men idet jeg begynte å skjære stykker av kaken, innså jeg plutselig noe helt forferdelig... Kaken min var laget av bæsj! Jeg ble så flau at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg, men fortsatte å skjære, mens jeg tenkte: "Åh, herregud... Jeg står og skjærer i en varm dritt. Fillern! Hvordan i huleste skal jeg komme meg unna denne knipen??". Der sluttet liksom den drømmen. Like så greit. Så fortsatte denne drømmen: Jeg satt på en tribune sammen med mange tusen andre mennesker, og fulgte med på en katt som malte noen helt fantastiske bilder. De var så vakre at samtlige av oss satt og gråt. Det var musikk til, og katten løp frem og tilbake foran et stort lerrett og klæsjet på farger. Jeg var så utrolig rørt, og jeg husker jeg tenkte at den katten kom til å få en så utrolig lykkelig alderdom. Den kunne bare male og kose seg helt til den døde. Når maleriet var ferdig, og alle de andre hadde gått, gikk jeg bort til katten for å klappe den. Da bet den. Plutselig syntes jeg ikke bildet var noe særlig fint likevel, og tenkte: "Herregud, hvem er det som gidder å male til de dør?". Jeg hadde en drøm til som var innmari kul, men den har jeg selvfølgelig glemt...
Suzy Skrevet 9. september 2008 #15 Skrevet 9. september 2008 Å Milla-mor - den som kunne fatte hva som foregår i hodet ditt I natt drømte jeg om eksen. Han hadde blitt blond og sabla feit sidne sist, men det var han. Han hadde kontaktet meg om bedt meg komme å hente noe saker som tilhørte meg, som han hadd ei huset sitt. Jeg dro dit for å hente tingene men når jeg kom dit så var det ikke mine ting likevel og han skulle ha meg til å hjelpe han å fikse ditt og datt - først så begynte jeg å hjelpe, litt på automatikk, men så ble jeg sint og begynte å skjelle ham ut. Sa at han fikk da bare klare seg sjøl og at han var maks arrogant som trodde jeg gad komme her for å bli kommandert rundt av ham og hvor feit og stygg han hadde blitt. Det endte med at han ble sur og gikk inn i et annet rom og jeg sto igjen med datteren hans. Så husker jeg ikke noe mer.
Cuba Skrevet 9. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 9. september 2008 Her forrige uke drømte jeg noe ekkelt. Jeg ble skutt i hodet! "Kulen" var egentlig en piercing, men den var likevel ment for å drepe. Noen sa til meg at man fikk bare se hvor lenge jeg holdt ut før jeg døde, det var nemlig individuelt. Tror jeg klart meg ganske lenge, noen minutter hvertfall. Så dovnet jeg bort på en måte, alt ble helt rart og jeg visste at jeg holdt på å dø. Kjempeekkelt! Brått levde jeg igjen, men skulle likevel dø snart. Satt i bilen sammen med mamma og var helt vekk. Halvveis lå i setet og mamma skulle kjøre meg på jobb.. Døende som jeg var. Så sa hun noe om at dette hendte pga jeg hadde sagt så mye stygt til henne. Altså frekke og spydige svar/kommentarer gjennom ungdomstiden. Jeg prøvde å forklare at vi jo hadde det bra nå og at jeg vel ikke trengte å dø pga det.. Jeg gråt og var helt fra meg..
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #17 Skrevet 10. september 2008 Hei Jeg drømmte i natt at katten til søstre mi var ut av kontroll. vi sperra henne inn i en sånn travler baby seng. Hun var helt galen og prøvde å bite alle som kom nær henne det var litt morsomt da
Vera Vinge Skrevet 10. september 2008 #18 Skrevet 10. september 2008 Jeg drømte at jeg gikk tur i skogen med en venninne, og vi fant verdens beste bringebær. Vi stod og diskuterte om de var plantet, siden de var så store, da jeg plutselig fikk øye på en gigahest som hadde rømt. Da jeg gikk for å forsøke å fange den, så jeg en bjørn som satt og vasket pelsen sin noen meter bortenfor. Jeg ble livredd, men gikk i rolig tempo i en annen retning. Men vi traff flere bjørner langs veien, og jeg måtte bare gå ut i det stiløse for å unnslippe. Havnet av en eller annen grunn blodig og forslått i en turisthytte i skogen, hvor de ville ha 1000,- for å låne meg toalettet deres. Det var ganske marerittaktig, helt til jeg oppdaget at jeg drømte og at jeg bare kunne våkne hvis jeg ville. Noe jeg også gjorde.
Gjest Gaby Skrevet 12. september 2008 #19 Skrevet 12. september 2008 (endret) Haha! Jeg drømte at jeg traff en kamerat av meg på veien, og han var blitt omtrent 200 kg. Vi sto der og snakket en stund, så ville han plutselig at jeg skulle hjelpe han med å holde opp den store magevalken, slik at han kunne onanere.. Og joda, klart man hjelper en venn i nøden. Han ble plutselig naken, og jeg sto der og holdt opp magen hans, midt på veien. Han ble litt fornærmet da jeg fortalte ham om drømmen, han syntes ikke noe om å være 200 kg Endret 12. september 2008 av Gaby
Gjest Gl@mB@be Skrevet 12. september 2008 #20 Skrevet 12. september 2008 I natt drømte jeg om veps og edderkopper En veps var etter meg, og i forsøk på å rømme så løp jeg inn i andre rom. Men i hvert rom var det veps som ventet på meg! Og så var det 2 store etterkopper med i den drømmen, på størrelse med føttene mine! *grøss*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå