Smusse Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Dette er sikkert et utrolig dumt spørsmål, men jeg spør likevell Skal dere ha leppestift eller lipgloss på bryllupsdagen? Jeg har ganske smale lepper og bruker derfor som oftest lysrosa liploss, men vil ikke det blir ganske klissete når jeg skal kysse mannen min på bryllupet? Burde jeg derfor heller kjøpe meg en lys leppestift? Hva skal dere andre jenter ha?
la novia Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Jeg skal ikke ha leppestift, det har jeg aldri brukt og ville sikkert følt meg oversminket (bruker lite sminke ellers også). Jeg går for lipgloss. Mannen er vant til det
Lavendelsmil Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Jeg tror jeg skal ha leppestift, en som er kysse-ekte! Var i et bryllup en gang, hvor bruden hadde skikkelig rød leppestift som smittet veldig av på brudgommen - det var ikke særlig lekkert. Jeg trodde lipgloss også smitter av, men kanskje det finnes merker som ikke gjør det?
la novia Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Jeg bruker stort sett lipgloss uten farge. Jeg synes det fungerer bra - leppene ser litt mørkere ut. Men jeg kan tenke meg at en knall rød lipgloss ville fått mannen til å se ganske artig ut. Uansett et der kanskje ikke så mange bruder som satser på knall røde lepper i bryllup, det pleier vel å være litt mer diskré? Det lureste er kanskje leppestift. Du kan jo begynne å bruke det et tid på forhånd?
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Jeg giftet meg for to uker siden, og brukte lipgloss. Var veldig pent på det skal sies. Da vi stod utenfor kirken, og alle kom for å gratulere, og jeg fikk en god klem fra min kompis smittet lipglossen over på hans hvite skjorte. Ikke spes moro det. Jeg stemmer for leppestift unders, og transparang lippgloss over. Leppestift holder best på bilder også.Jeg måtte hele tiden fornye lippglossen under bilde takingen
Malama Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Jeg ble anbefalt lipgloss av mange, fordi jeg ville ha rødt. Frisøren var skeptisk når jeg da jeg ville ha en rød lebestift, og dama på sminkebutikken fant også først frem en gloss. Men for meg var det rett og sletyt utenkelig med lipgloss, jeg bruker det aldri, jeg kan ikke fordra konsistensen og følelsen rett og slett. Jeg fant en mørk rød, men ikke knall og ikke for oppmerksomhetskrevende lebestift, og angret ikke et sekund. Kyssekte, trengte bare fornyes etter maten, og absolutt mye mer "meg" enn en lipgloss noen gang kunne blitt. Jeg fikk gloss på ene halvaparten og lebestift på andre halvparten, og følte meg absolut mest vel med lebestiften, men ba mannen (som ruslet i andre butikker) komme og vurdere, og han var helt enig med meg. (atakelig fordi han vel nesten aldri har sett meg med gloss, jeg kan virkelig ikke utstå det)
mimi82 Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Jeg brukte en blanding, lepestift under og lipgloss over:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå