Ce'Nedra Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Har akkurat fått meg Wii og ble fort lei av Wii Sports. Noen som kan anbefale andre spill?
Ce'Nedra Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2008 Mario Kart :-) Har du kjøpt med ratt og sånt da? Må man ha det?
hufsa! Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Mario kart og mario galaxy.Kjempebra begge 2.du trenger ikke ratt!
Rødtoppen86 Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Guitar hero 3 Hvis man vil ha partyspill, så er rayman raving rabbids dritmorsomt.
Muffin! Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Super Mario Galaxy og Zelda Hvis du skal spille sammen med noen er Mario Party 8 og Mario Kart morsomt
Marikke Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Guitar hero 3 Enig! Du bør kjøpe med gitar(er).
Noli Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Er ikke Guitar Hero til PS? Anbefaler Paper Mario.
Gjest Gaby Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 Super Mario Galaxy! Fantastisk spill, anbefales virkelig. I tillegg kan du jo laste ned tonnevis med gamle Nintendo-spill til Wii'en, for eksempel Super Mario 1, 2, og 3, Dr. Mario, Donkey Kong osv osv... I love Wii :juhu:
Gjest Dallandra Skrevet 1. august 2008 #10 Skrevet 1. august 2008 Vi har Mario Kart, det fulgte 1 ratt med spillet.
Marikke Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 Er ikke Guitar Hero til PS? Anbefaler Paper Mario. Jeg har Guitar Hero til min WII i hvert fall.
Noli Skrevet 2. august 2008 #12 Skrevet 2. august 2008 Åh da må det være multi da, for 1'eren kom jo til PS 2.
Sandra Skrevet 2. august 2008 #13 Skrevet 2. august 2008 Det følger med ratt til Mario Kart, i all fall da vi kjøpte det. Vi har dét, også har vi Super Mario Galaxy. Jeg liker best Super Mario Galxy, utrolig gøyalt spill! Somboeren min har planer om å kjøpe et spill som heter Super Smash Bros. Brawl. Ellers har vi lastet ned Super Mario World, Super Mario 3 og Sonic, og vi kommer vel til å laste ned noen flere gamle også sånn som Donkey Kong :-D
Rødtoppen86 Skrevet 2. august 2008 #14 Skrevet 2. august 2008 Guitar hero 3 finnes til alle konsoller Super smash brawl er også morsomt, og som noen andre nevner, så får man kjøpt haugevis med gode, gamle klassikere online
Tabris Skrevet 2. august 2008 #15 Skrevet 2. august 2008 Jeg holder en knapp på Zelda, utrolig kjekt spill!
Ce'Nedra Skrevet 2. august 2008 Forfatter #17 Skrevet 2. august 2008 Takk for alle gode tips! Når dere snakker om å laste ned, mener dere da å kjøpe det over Wii'en med sånne Wii-poeng?
Gjest Caya Skrevet 2. august 2008 #18 Skrevet 2. august 2008 Helt klart Super Mario Galaxy! Kjempebra alenespill. Zelda - Twilight Princess er også bra for å spille alene. De spillene jeg synes det er morsomt å spille med andre er Mario Kart (et must) og Super Smash Bro. Brawl. Rayman Raving Rabbids-spillene er også gøy. Wario Ware er sykt gøy og helt sprøtt. Man laster ned ved å kjøpe wii-poeng med bankkort. Veldig greit og ikke spesielt dyrt heller. Jeg har lastet ned Yoshis Story, N64 Mario Kart og Super Mario 64 (genialt spill).
Ce'Nedra Skrevet 2. august 2008 Forfatter #19 Skrevet 2. august 2008 Får dere spilt disse med Wii-kontrollene? Jeg har bestilt gamle kontroller, håper de funker for det stod at de egentlig var til Game Cube..
Gjest Caya Skrevet 3. august 2008 #20 Skrevet 3. august 2008 De fleste wii-spillene krever wii-remote og evt nunchuck. Classic controller (eller gamecube controller) kreves ofte for å spille de gamle spillene man kan laste ned. I tillegg kan man jo spille camecube-spill på wii'en og da er det jo praktisk med kompatible kontroller. Nå følger det med en wii remote og en nunchuck i pakken, men for å få mer ut av multiplayer-spillene bør man ha i hvert fall ett sett ekstra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå