Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Jeg bruker vanligvis str XS og S i klær fra H&M. Nå har jeg funnet et skjørt på nettsidene deres, i barnestørrelser. Hvilken barnestr. passer til ei som bruker damestr. XS og S?
Saeria Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Ja, jeg tror det. Det er vel det høyeste en kommer opp, og barnestørrelser stopper ofte på 16.
Rødtoppen86 Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Jeg blir ofte "misunnelig" fordi jeg synes barna har mye finere klær enn det som er til de voksne. Gid jeg passet inn i barneklær, for det kunne spart meg for noen kroner og leting Forresten, håper du passer skjørtet
Gjest Raptuza Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Hva med å se på Fretex eller annen bruktbutikk? Der får de ofte inn fine ting som er lite brukt.
Gjest antigartner Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Hvis du går på "kundeservice" på HMs hjemmesider, så får du valget "måletabeller" ute i venstre kant. Deretter kan du se på både dame- og barnestørrelsene og velge det som likner mest. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå