Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #1 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg bruker vanligvis str XS og S i klær fra H&M. Nå har jeg funnet et skjørt på nettsidene deres, i barnestørrelser. Hvilken barnestr. passer til ei som bruker damestr. XS og S? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. juli 2008 #2 Del Skrevet 30. juli 2008 16 år, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #3 Del Skrevet 31. juli 2008 16 år, kanskje? Er det str. 170? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. juli 2008 #4 Del Skrevet 31. juli 2008 Ja, jeg tror det. Det er vel det høyeste en kommer opp, og barnestørrelser stopper ofte på 16. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 31. juli 2008 #5 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg blir ofte "misunnelig" fordi jeg synes barna har mye finere klær enn det som er til de voksne. Gid jeg passet inn i barneklær, for det kunne spart meg for noen kroner og leting Forresten, håper du passer skjørtet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 31. juli 2008 #6 Del Skrevet 31. juli 2008 Hva med å se på Fretex eller annen bruktbutikk? Der får de ofte inn fine ting som er lite brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 31. juli 2008 #7 Del Skrevet 31. juli 2008 Hvis du går på "kundeservice" på HMs hjemmesider, så får du valget "måletabeller" ute i venstre kant. Deretter kan du se på både dame- og barnestørrelsene og velge det som likner mest. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå