Gå til innhold

Sover du med bamse/kosedyr?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jepp ^^ Har både samboer og Simba-løven i senga :lol: :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt kosedyr er min samboer :fnise: han er kjempegod og varm :)

Skrevet

når mannen er borte hender det at jeg tar frem bamsen jeg hadde som liten og har den i sengen.... Litt rart i grunn men den bamsen gir meg en følelse av trygghet... :fnise:

Er 23 år...

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Nei, ingen andre enn mannen som ofte kommer og egler seg innpå meg om natta. Jeg vil ha plass når jeg skal sove, og en 1,60 seng er egentlig ikke stor nok. Ikke helt svar på spørsmålet, men. Men jeg sov lenge med en kjempestor hund jeg fikk da jeg var 2 år gammel. Den hadde jeg faktisk i senga til jeg var ferdig med videregående når jeg tenker meg om. Den var ca. 1,50 lang og tok dermed nesten halvparten av senga. Kan ikke skjønne at det var noe særlig egentlig.

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

*hihi* ja, det gjør jeg.... og jeg fyller 26 om noen dager..... :o)

Jeg samler på kosedyr, så det går litt på omgang... akkurat nå er det en bamsebjørn fra Thailand...

Jeg har spurt samboen om han syns jeg var rar, men svaret var "nei, det er en del av hvem du er, og det er søtt".

I tillegg ligger alltid den ene kattepusen i sengen, så sengen kan vel sies å være ganske full, ja.... trenger en større..... :o)

Så det så! :o)

Gjest Gjest
Skrevet

Har kosedyr i senga, men ikke alltid jeg knuger på dem. Men av og til er det nødvendig. Når jeg er redd eller lei meg, har drømt noe fælt osv. Jeg føler meg liten og trenger litt beskyttelse jeg også, som mange andre, og da blir min redning den varme, trygge følelsen fra jeg var liten.

Har en stor bamsebjørn som er kjempemyk og god! :)

Har opplevd mye vondt og sliter i livet, så å ha et kosedyr der når jeg har angst/vonde minner eller andre ting hjelper meg til å finne litt ro.

Jeg er 23, og ikke noe "barnslig" eller "teit" til vanlig. Ikke i våken tilstand i hvert fall. Hehe.

Skrevet

nei, er 34 år og føler meg definitivt for stor til å sove med kosebamser om natta. :ler:

samlet på bamser når jeg var mindre, og hadde senga og resten av rommet fullt til jeg var godt oppi tenåra, men når jeg ble voksen hadde jeg ikke lenger noe behov for det lenger, så jeg har en bamse som sitter i bokhylla, sammen med barnebilder av niesene mine og litt andre gamle leker og bøker, men det er det nærmest jeg kommer.

føler jeg for å krølle meg rundt noe eller knuge noe, så gjør ei vanlig pute nytten. :)

Gjest Gjest_Jenta_*
Skrevet

Ja jeg sover med kosedyr, en liten pus som jeg fikk da jeg var 1 år. Og samboeren ved siden av den igjen, er 19

Skrevet

Jeg har en bamse jeg har fått av kjæresten i senga. Den sitter i det ene hjørnet når jeg sover så jeg ligger ikke å koser med den :)

Jeg synes det er fint å ha den der når ikke kjæresten sover sammen med meg. Og jeg er 20 år.

Skrevet

Jeg har to bamser i senga. Men koser ikke med dem. De bare sitter der.

Skrevet

Jeg har et kosedyr jeg fikk da jeg var ett år. Gammelt, loslitt, med ett øye og halen hengende på snei - men jeg elsker det! Tror det har noe med minnene å gjøre. Dyret ligger på sengen om dagen, da som "pynt" (jeg liker ikke pynteputer), om natten ligger det noen ganger i sengen og noen ganger på gulvet eller stolen. Jeg er 29.

Skrevet
Og nei, har ikke kosebamse i senga, men om samboeren ikke har lagt seg krøller jeg meg rundt dyna hans. Plager ikke han, han får varm dyne når han legger seg.

Jeg gjør det samme :jepp: Veldig behagelig sovestilling også, så blir noen ganger nesten litt irritert når han kommer å skal ha dyna "mi" mens jeg ligger å småsover. :lur: Det går ofte fort over da samboer er en god erstatning for dyna jeg må gi fra meg...

Skrevet
:ler: Morsom tråd, men....nei, ikke noe kosedyr i senga her. Ikke en gang som barn hadde jeg det, selv om jeg hadde både bamser og bikkjer. Sove skulle jeg gjøre alene, bamse ble bare i veien.
Skrevet

Nei, men de pleier å sitte i senga mi på dagtid.. Men nå fikk jeg lyst til å ha koseapen min som var det første kosedyret jeg fikk! Sov med den vær eneste natt da jeg var liten. Jeg er 20

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke.. har ikke gjort det siden barneskolen.

Jeg sover med bamsekjæresten min :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...