Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Hei. Jeg har vært sammen med dama mi i 8 år nå. Vi hadde ikke hatt sex på 5 mnd på grunn av en stor klump som hadde vokset seg til rundt "kjærlighetsområdet" hennes. Dvs at vi har vel prøvd 2-3 ganger etter at d var konstantert hva hun hadde, men lysten var ikke helt på topp, og d var ikke godt for henne, så derfor bestemte vi oss for å vente til etter operasjonen. 2 mnd etter kikkhullsoperasjon, har sexlysten akslerert, og vi har gjort d allerede snart 30 ganger siden midten av mai (holder tellinga lett da jeg bruker kondom) Vi får lyst på sex hele tiden. Til og med sånn som utesex, sex i fylla, og sex tre ganger på en og samme dag, noe som jeg ikke har orket siden jeg var 18 år og nyforelsket i henne. Før det hele, så hadde vi kansje sex en gang i uka, eller annenhver. Vel, dette virker nesten som ett skryteinnlegg fra min side, men har noen av dere opplevd d samme som oss ? Og har lysten vart lenge?
Teriyaki Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 (endret) Hvis jeg og kjæresten min ikke hadde hatt sex på fem mnd. så hadde vi hatt sex hver eneste dag! Vi hadde sex hver dag de første 9-10 mnd. men det har vel dabbet av litt nå. Nå kan det være to uker hvor vi har sex hver dag, også plutselig så mister han all lyst og er trøtt hele tiden. Håper det går over da, for dette er uvant og ekkelt, menmen. Sex ca. annen hver dag er jo veldig bra da! Så det kan du jo være fornøyd med. Spesielt siden dere har vært sammen så lenge! Endret 31. juli 2008 av Teriyaki
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå