Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest furtfrid:)
Skrevet

samboern min, dra i snitt: 4-5 dager i uken ut for å møte en kompiss.

det er greit, men syns det føles vel rart at man på død og liv "må" ut og møte kompisene sine hver dag, men har aldri nektet han det.

har innimellom 2fått lov" til å bli med å møte han, og dama hans, og mange flere venner av dem (de er en stor vennegjeng).

det hører med til sjeldenhetene at jeg blir med dit.

har da blitt med på nesten 6 mnd 3 ganger.

har så møtt noen av disse vennene og dama til kompisen hans. de var alle hyggelige, men merket at min samboer og hun hadde en utrolig god tone.

det gjoprde i grunn ikke meg noe, inntil jeg merket at tonen var litt vel god, men sa ingenting, og ble ikke sur. :)

plutselig kommer sambo i dag og forteller meg, noe han nektet plent på før, at joda, hun prøver seg nok på han og flørter med han.

hun gjør det gjerne åpenlyst over kompisen hans også, men han har sagt til sambo at han er veldig lei.

jaja. så ble det en diskusjon ut av dette da.

hadde ikke behøv å bli det. jeg stilte et spørsmål bare, men han reagerte med å forsvare henne veldig.

det som er, er at jenta er 16 eller 17 år, og sambo er snart 26.

at kompisen hans er enda eldre enn oss igjen. 27 år altså. så det er jo litt søkt.

i frustrasjon utbrøt jeg til sambo at dette minnet meg om paradise hotel, og at hele "oppleget" ble søkt for meg.

sambo ble sur.

har han grunn? eller var jeg dum som brakte det på bane?

han mener nå han aldri burde nevnt det, og han skal nå slutte å være sammen med dem.

sitter med dårlig samvittighet... jeg vil ikke være årsaken til at han mister de vennene hvis han trives med dem, men det er vel forstelig at JEG ikke vil omgåes dem????

allikevle har jeg ikke dårlig samvittighet, siden situasjonene er litt...barnslig, unødvendig og tragisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren din er 26 år gammel. Hvis han selv bestemmer seg for ikke gå ut med kompisene sine mer, så får han selv "ta skylden" for at han mister dem. Dessuten er det ikke slik når man blir nesten 30, at man må være med kompisene hver dag, ellers vil de ikke være venner mer.

Dessuten slutter vel hun jentungen å være med dem når han 27-åringen dumper henne? Da kan han jo være med dem nesten hver dag igjen hvis han vil?

Uansett er det noe han har bestemt selv. Det er ikke ditt problem.

Skrevet

Jeg ville i alle fall synes det var kjedelig om mannen ville vært med kompiser hver dag... Man skal vel ha litt tid sammen som kjærester også?

Skrevet
Jeg ville i alle fall synes det var kjedelig om mannen ville vært med kompiser hver dag... Man skal vel ha litt tid sammen som kjærester også?

Enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...