Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest StockDama
Skrevet

Noen her som spiller det fantastiske spillet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men har lyst til å prøve det ut, samt age of conan. Spiller bare WoW selv. Lyst å dele positive erfaringer? :)

Skrevet

Jeg hadde spilt WoW ca et halvt år før jeg prøvde GuildWars. Jeg liker ikke spillet i det hele tatt, det er laget helt feil syns jeg. Syns grafikken er for dårlig til at det skal se ut som "virkelighet". Og ikke er menyene eller noe av det bra heller...hehe..Nei jeg holder meg til WoW =)

Men så skal det sies at finner jeg en type spill jeg liker, er det vanskelig å like andre..hehe =)

Skrevet (endret)

Jeg spiller GuildWars - min eldste "karakter" (monk) fyller 2 år i disse dager.

Det går litt opp og ned med hvor aktiv jeg er, jeg har hatt en pause i 2 mnd, og nettopp begynt igjen. Nå holder jeg på med en Survivor. Vet ikke hvor mange level 10-12 jeg har "kastet" det siste halvåret. :Hehe:

Gleder meg til GW2 kommer ut, forhåpentligvis til neste år en gang.

PS! (endring): Det sier seg vel selv at jeg liker det - ettersom jeg har spilt i 2 år, mener jeg...

Endret av MiaMamma
Gjest StockDama
Skrevet
Jeg hadde spilt WoW ca et halvt år før jeg prøvde GuildWars. Jeg liker ikke spillet i det hele tatt, det er laget helt feil syns jeg. Syns grafikken er for dårlig til at det skal se ut som "virkelighet". Og ikke er menyene eller noe av det bra heller...hehe..Nei jeg holder meg til WoW =)

Men så skal det sies at finner jeg en type spill jeg liker, er det vanskelig å like andre..hehe =)

Guildwars, som wow, skal ikke se helt ekte ut, det er jo rent fantasy spill =)

Og ikke vær for tidlig med å disse gw, samme folka som utviklet wow laget gw =D

Menyer? Oi, de hadde jeg helt glemt XD bruker bare shortcuts jeg..

Gjest StockDama
Skrevet
Jeg spiller GuildWars - min eldste "karakter" (monk) fyller 2 år i disse dager.

Det går litt opp og ned med hvor aktiv jeg er, jeg har hatt en pause i 2 mnd, og nettopp begynt igjen. Nå holder jeg på med en Survivor. Vet ikke hvor mange level 10-12 jeg har "kastet" det siste halvåret. :Hehe:

Gleder meg til GW2 kommer ut, forhåpentligvis til neste år en gang.

PS! (endring): Det sier seg vel selv at jeg liker det - ettersom jeg har spilt i 2 år, mener jeg...

Monken min fylte nettop 1 år =D

Men hun lagde jeg etter jeg hadde spilt ett år allerede.

Har en assassin med survivor =)

Gw kommer til å bli herlig. Jeg skal klatre i trær hele dagen.

Skrevet
Monken min fylte nettop 1 år =D

Men hun lagde jeg etter jeg hadde spilt ett år allerede.

Har en assassin med survivor =)

Gw kommer til å bli herlig. Jeg skal klatre i trær hele dagen.

Survivoren min er en ritualist. Jeg har prøvd med necro, monk, ranger, ele og paragon. Er kommet til første nivå - nesten 300 000 exp. Trengte en pause i EOTN med monken (prøver å fylle opp hall of monuments - se bildet). :)

post-8281-1217744513_thumb.jpg

Gjest StockDama
Skrevet

Såpass ja, 55 monk ? Siden du driter penger mener jeg XD

Skrevet (endret)
Såpass ja, 55 monk ? Siden du driter penger mener jeg XD

Nei, har aldri prøvd meg på det. Har spilt gjennom alle 3 kapitlene med minst 2 karakterer, og det gir rikelig med penger. Jeg plukker opp alt som faller - identifiserer absolutt alt (også hvite ting), og så har jeg vært heldig med et par ting. Har f.eks. funnet 5-6 svarte dyes, en rune of superior vigor, Drago's flatbow, osv.

Eye of The North er også temmelig inntektsbringende, bare ved å spille normalt.

Det var enklere å tjene penger i 2006/i begynnelsen av 2007 enn det er nå, så jeg var heldig og fikk det med meg.

Endret av MiaMamma
Skrevet

Jeg har spilt Everquest (5 år), Dark Age of Camelot (5 år) og GuildWars (1 år), spiller Age of Conan (siden pre-release 17. mai) nå.

GuildWars skiller seg fra de andre med at det har noe mindre mengde innhold, men så koster det ingenting i måneden heller. Det er litt enklere bygget enn de andre spillene også, i og med at man ikke har player crafting eller hus. Men, det er masse moro det også. Både Player vs environment og Player vs Player-delen i GuildWars er ganske bra. Fungerer greit å spille både alene og i grupper.

Akkurat nå foretrekker jeg Age of Conan, det er veldig moro spesielt for melee-klassene etter min mening :) AoC har en litt unik måte å gjøre melee på som jeg liker godt.

Det er fortsatt ingenting som slår Player vs Player-delen i Dark Age Of Camelot etter min mening. Den var super. Men spillet i seg selv begynner å bli utdatert.

Bare å fyre løs hvis noen har spørsmål om noe av det jeg har spilt, har brukt en del tid på det som dere ser, hehe

Skrevet

Har spilt GW i over 3 aar naa, men har hatt litt pause det siste halvaaret og spilt mest WoW, men spiller enda GW naa og da.

Min main er for tiden SS Necro, har tidligere vaert blood spike og MM. De andre faste jeg har er en Mesmer og en Monk, og startet nylig en Dervish som jeg tenkte aa teste ut.

Jeg liker GW veldig godt, og er spesielt glad i grafikken, som er helt fantastisk om man har bra nok gfx kort til aa ha alt paa max uten problem. Dessverre har laptopen min integrert grafikk og for aa faa levelig ytelse maa grafikken settes ned saa langt at det ser mest ut som Lego GW =/

Skrevet

Jeg ser at de fleste som spiller har spilt/spiller også andre multiplayer-spill. Jeg har så vidt prøvd WoW i et par timer, og ble litt skuffet, faktisk. I tillegg så har jeg en innebygget aversjon mot å måtte betale for å spille et spill som jeg allerede har kjøpt og betalt. :sur:

Synd, fordi jeg kunne tenke meg å prøve Age of Conan.

Jeg vet ikke om det er meg, men GW har klart å holde meg interessert (opp og ned, så klart) i to år nå, og jeg ser ikke noen grunn til at jeg ikke skal fortsatt være det til GW2 kommer ut. Det er så mye å finne på at jeg har egentlig ikke nok tid til å fullføre EN "karakter" før den tid.

Gjest StockDama
Skrevet

Age of conan, wow, everquest, lineage, diablo 2, shayia, bloody mare. Alle flotte spill på sin måte, men hjertebarnet mitt er og forblir guildwars. Elsker storyen, karakterene, yrkene, måten spillet er satt sammen generelt.

Gleder meg som en unge til gw2...og diablo 3, så om begge kommer ut neste år, så kommer jeg til å gråte av lykke =p

Skrevet

Sykt med gamer damer på kvinneguiden da. Tør jeg spør hvor gamle dere er, og hva dere driver med utenom gaminga?

Gjest StockDama
Skrevet
Sykt med gamer damer på kvinneguiden da. Tør jeg spør hvor gamle dere er, og hva dere driver med utenom gaminga?

Er 23, jobber på plantasjen =p

Studert foto og grafisk design.

Spilt siden første nintendoen, og fikk pc ca når castle wolfenstein kom ut. (evt Wolfenstein 3D som det het til pc.)

Hokjønn som spiller er da ikke uvanlig nå mer?

Skrevet
Er 23, jobber på plantasjen =p

Studert foto og grafisk design.

Spilt siden første nintendoen, og fikk pc ca når castle wolfenstein kom ut. (evt Wolfenstein 3D som det het til pc.)

Hokjønn som spiller er da ikke uvanlig nå mer?

Hm, kanskje ikke. Er vel heller det at jeg ikke kjenner eller har møtt noen jenter/damer som gamer, eller i hvertfall ikke innrømmet at de gamer :D

Skrevet

24, skriver masteroppgave i fag type ledelse/business.

Skrevet (endret)

Herlighet for en ungdom her da! :)

Jeg er 39 og har spilt PC-spill siden Monkey Island-dagene. Andre videospill kom senere. Jeg liker helst RPG-type spill, da jeg er sinnsykt dårlig til å sikte i 1. persons skytespill ala Half Life osv.

Endring: Jeg syns ikke det er noen grunn til at gutter og menn skal ha all moroa, kjekt for oss kvinner å spille også. :)

Endret av MiaMamma
Skrevet

Jeg har spilt GW siden samme dagen det kom ut, men i perioder har jeg ikke tid, og nå er det en stund siden siste. Har en Warrior Ranger-dame som har levd siden spillet kom ut. Har prøvd de andre også, men foretrekker den kombinasjonen.

GW er best! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...