Gå til innhold

Bader du helt alene?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dersom du får fryktelig lysst å bade ved stranden, men ikke får noen med deg. Går du da og bader helt alene? Bader du da uansett om det er andre folk der eller ikke?

Jeg synes det virker litt skummelt å bade helt alene, uten at noen som helst andre bader / er på stranden. Skulle det skje noe da, er jo det veldig dumt.

Seriøse svar ønskes:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drar sjelden på stranda alene, men de få gangene jeg har gjort det har jeg badet i nærheten av andre.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Ja, det har jeg gjort mange ganger. Men jeg svømmer ikke nødvendigvis langt av gårde hvis jeg er helt alene.

Skrevet

Jeg går ikke på stranden en gang :sjenert:

Skrevet

Ja, det gjør meg ingenting å reise på stranden alene om jeg ikke får med meg noen. Tar med full oppakning og en god bok og reiser. Men stranden jeg liker best er det alltid mange mennesker, så forhåpentligvis er det noen som kan komme til unnsetning om noe skulle skje. Helt alene på en øde strand høres ukoselig ut.

Gjest elsker å bade
Skrevet

Jeg er født og oppvokst med egen strandlinje. Så jeg har badet masse alene, anser meg som en rimelig god svømmer og er ikke redd for at noe skal skje :-) Når det gjelder å reise på stranden alene synes jeg det er litt stusselig, men holder at jeg har med sønnen min :-)

Skrevet

Drar aldri alene til stranden, men i går når jeg og kjæresten min var på en øde strand med hundene, badet jeg alene et par ganger da han ikke hadde lyst. :)

Skrevet
Dersom du får fryktelig lysst å bade ved stranden, men ikke får noen med deg. Går du da og bader helt alene? Bader du da uansett om det er andre folk der eller ikke?

Jeg synes det virker litt skummelt å bade helt alene, uten at noen som helst andre bader / er på stranden. Skulle det skje noe da, er jo det veldig dumt.

Seriøse svar ønskes:)

Ja, jeg kunne funnet på å bade helt alene.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Skrevet

Ja jeg bader gjerne alene. :)

Har hørt mye snakk om denne krampen", men heldigvis har jeg ikke fått det. Ennå.

Uansett hvor erfaren svømmer man er, så burde man vel ikke bade alene, i tilfelle krampe eller lignende.

Skrevet

Ja jeg kan godt bade alene, men legger ikke ut på en lang svømmetur.

Skrevet

Jeg synes det er deilig å dra på stranden alene med en god bok. Da bader jeg også alene, men da er det ofte mange folk på stranden.

Det hender jeg drar alene for å bade også, men prøver da å være litt mer forsiktig.

Skrevet

Jeg bader ofte alene. Har aldri bekymret meg for krampe el.lignende, har aldri opplevd å få det noensinne.

Skrevet

åssen strand snakker du om og til hvilken tempratur...jeg bare kødder med deg da...

Jeg gjør det i utlandet.

Vasser og tar ett par armslag ved kanten.

Det er alle slags dyr nedi der så jeg tar ingen sjanser nei!

I basseng bader jeg alene ofte. Morgenen og ettermiddagen. Null problem, selv med masse andre som er sammen.

Hadde gjort det i Norge oxo om vannet ble varmere!!!!!!!! Herre gud det er jo en TUNDRAAAAA

Skrevet

ja, jeg drar oftest på stranden alene :)

Skrevet (endret)

.....

Endret av Abraxas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...