Gjest utlogget nå Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Hei. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget da, men hadde vært morsomt å fått litt tilbakemeldinger. Visste ikke helt om jeg skulle poste det under samliv og relasjoner eller seksualitet, men er bare å flytte det om det ikke skulle passe inn . Jeg ble singel for ca 1 mnd siden, da kjæresten min dumpa meg for en annen. Har nå de siste ukene begynt å komme over bruddet, men merker at jeg savner sexen noe utrolig . Nå har det seg slik at jeg har blitt ganske så betatt av en kompis av meg da, og har skikkelig lyst på han. Vi var på samme festen i går og ble ganske fulle begge to, og begynte å chatte litt på facebook når vi kom hjem igjen. Under "samtalen" vår spurte jeg han om han trodde det noengang kom til å bli dame på han og mann på meg, noe han var veldig sikker på. Jeg fortalte han da at jeg er ganske betatt av han, men at jeg trodde vi var altfor forskjellige til at et forhold ville gått bra. Han skrev da at han var enig, men at sexlivet sikkert hadde blitt utrolig bra. Litt senere sendte jeg han en melding om han kanskje kunne tenke seg at vi kunne bli fucking good friends. Fikk da til svar at han hadde tenkt på det samme selv, men at det ville vært synd om det kom ut og at vi kanskje burde vente og se det an litt siden vi begge var ganske beruset. Men hva nå? Jeg har tenkt på dette en god stund da, og håper virkelig det kan bli noe av. Veldig greit iom at jeg vet at vi aldri kan bli noe mer enn venner uansett, og begge to vil jo ha fordeler av det . Men jeg merker også at det kan bli litt flaut å møte han face to face igjen etter dette..blir flau bare ved tanken, og håper virkelig ikke han angrer på noe av det vi pratet om i går. Ser han er på msn nå, og har pratet litt med han der..men tør ikke å spørre om han mente det han skrev i går. Jeg vet vi kommer til å møtes på en fest i helgen, og håper kanskje det kan bli noe på meg da.. har aldri før hatt så stor sexlyst..hehe. Er forresten også skikkelig stolt av at jeg faktisk turte å spørre han om det er helt ulikt meg! Er det noen som har noen tips og råd å komme med så hadde jeg blitt kjempeglad! Hvordan jeg skal gå fram etc.
Gjest missLady Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har faktisk gjort det samme som deg for en tid tilbake.. Ingen hadde følelser, var bare sex! Funket supert for meg, da jeg aldri kommer til å klare one nights stands med fremmede man møtes random på byen! Så du kan jo bare spørre han rett ut vel? Det verste er jo at han sier nei! Lykke til..
Gjest TS Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Ja! Det er akkurat slik jeg også ser det! Bedre med noen en kjenner og stoler på.. Ja, men uff..er så flaut når en er edru igjen..kan liksom ikke skylde på at jeg ikke tenkte klart pga alkoholen lenger da, hvis han skulle finne på å si nei men jeg tror at han vil ha meg da...skal prøve å ta mot til meg og spørre han litt senere *skummelt*
Gjest missLady Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Hva med å prøve å ikke spørre rett ut da? Hint litt fra, og se om han reagerer positivt eller negativt.. Om han reagerer pos. er det jo etterhvert bare å spørre rett fram
Gjest TS Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Jo..men vet ikke helt hvordan jeg kan hinte frempå med denslags.. Kan jeg f.eks spørre han om hva han synes om praten vi hadde i går, eller finst det noen mer diskret måte å gjøre det på? Kjenner jeg får skikkelige sommerfugler i magen av dette :gjeiper:
Gjest missLady Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Ja, du kan jo bare spørre. 'Så hva du tenker om samtalen vi hadde forleden kveld da?' Så ser du nå hva han svarer, om han svarer i neg. retning, så bare rett samtalen mot noe annet..
Gjest TS Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 Tusen takk den skal jeg bruke! Bare synd at han nettopp logget seg av. Regner med han logger seg på igjen litt senere da..jeg får bruke tiden til å manne meg opp jeg..hehe.
Gjest missLady Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 Du har ingenting å tape husk. Og du sier jo ikke noe direkte.. Lykke til! Mann deg opp nå.. Hehe
milla-mor Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 Hvorfor må du egentlig ha et svar nå? Skal du ikke uansett møte ham i helgen? Er jo bare å flørte litt, og se an tonen når den tid kommer. Lykke til, ihvertfall!
Gjest TS Skrevet 30. juli 2008 #10 Skrevet 30. juli 2008 Ja, det kunne jeg gjort da...men er så redd for at ting skal bli veldig rart mellom oss når vi møtes neste gang. Jeg kommer til å bli så utrolig flau
milla-mor Skrevet 30. juli 2008 #11 Skrevet 30. juli 2008 Ja, det kunne jeg gjort da...men er så redd for at ting skal bli veldig rart mellom oss når vi møtes neste gang. Jeg kommer til å bli så utrolig flau Jeg hadde syntes det ville vært mye mer kleint å møte noen jeg hadde avtalt å ha sex med på forhånd... "Ja, men da går vi og puler, da... Jajamensan! Dette føles ikke rart i det heeele tatt". Og veldig lite spennende... Du har allerede lagt frem forslaget. Han vet hvor du står, og hvis du flørter og kommer med noen antydende hint, så gjør han nok mer ut av det, dersom han vil.
Gjest TS Skrevet 30. juli 2008 #12 Skrevet 30. juli 2008 Skjønner hva du mener..hehe men saken var at jeg var redd det bare var fylleprat..at han ikke mente det egentlig. Men jeg tok mot til meg nå nettopp og spurte han om hva han tenkte..og han var fremdeles interessert . Var igrunn det jeg lurte mest på..om det blir noe mer, er vel litt opp til tilfeldighetene. Hvis det skal skje noe, vil jeg ikke at det skal være avtalt..blir mer spennende sånn ja Ville bare ha en bekreftelse på at dette faktisk var noe han kunne tenkt seg, og det fikk jeg
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #14 Skrevet 31. juli 2008 Ett godt råd fra meg: Dropp kosingen etterpå, ikke heng ut med han mer enn nødvendig. I din nysingle hverdag er det lett å la seg lure av sex kontra følelser. Jeg er slik, forelsket meg i sexvennen - det ble det dårlig stemning av.
Gjest TS Skrevet 31. juli 2008 #15 Skrevet 31. juli 2008 Det er notert! Gleder meg skikkelig til lørdag nå altså! Var til byen og kjøpte et skikkelig lekkert antrekk tidligere i dag...så nå gjenstår det å se...
Gjest TS Skrevet 1. august 2008 #16 Skrevet 1. august 2008 Ja, nå nærmer det seg... Fikk tilbud i går kveld/natt om nakenbading av han, men takket nei angrer nå da, for kunne sikkert blitt noe mer...sendte han en mld i dag og spurte om han fremdeles kunne tenke seg den nakenbadingen, men han har selvfølgelig blitt litt forkjølet..hehe. Jaja, men kanskje i morgen kan si fra hvordan det går, hvis noen er interessert..
Gjest missLady Skrevet 1. august 2008 #17 Skrevet 1. august 2008 Hehe. Ja hold oss oppdatert, jeg er iallefall nyskjerrig!! Nakenbading, jaha, vel, han hadde nok mere i tankene når han spurte om det ja :gjeiper: Lykke til!
Gjest Betty89 Skrevet 2. august 2008 #18 Skrevet 2. august 2008 Ja, nå nærmer det seg... Fikk tilbud i går kveld/natt om nakenbading av han, men takket nei angrer nå da, for kunne sikkert blitt noe mer...sendte han en mld i dag og spurte om han fremdeles kunne tenke seg den nakenbadingen, men han har selvfølgelig blitt litt forkjølet..hehe. Jaja, men kanskje i morgen kan si fra hvordan det går, hvis noen er interessert.. Hehe, jeg er intressert Så kom med detaljene etterpå
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2008 #19 Skrevet 2. august 2008 Hehe, jeg er intressert Så kom med detaljene etterpå jeg venter også spent på hvordan det har gått med dere!!
Gjest Betty89 Skrevet 2. august 2008 #20 Skrevet 2. august 2008 jeg venter også spent på hvordan det har gått med dere!! Hehe de holder sikkert på nå... for nå er det Lørdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå