Gjest usikker! :S Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Jeg skal ikke sjekke inn bagasje, skal bare ha med håndveske med truse og et par sokker. Vet at jeg ikke kan ha med væske og metallgreier. Hva i all verden skal jeg gjøre? Reiser med Norwegian, og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre på flyplassen, kommer til å føle meg som en stor idiot i jungelen. Skal jeg sjekke inn? HOW? TAKKER for all hjelp jeg kan få!
Gjest Pet Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Du kan bruke automaten i avgangshallen (tast inn referansenummeret som står på bestillingen) eller du kan gå i skranken og sjekke inn. Boardingkort får du begge steder. Så kan du bare gå gjennom sikkerhetskontrollen og til gaten (nummeret på gaten ser du på en av monitorene som finnes over alt). God tur!
Gjest Pet Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Automatene til Norwegian er røde og lette å se. Flyr du fra Gardermoen?
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Skal reise innenfor Norge. Det er ikke noe stress, det er fullt av folk på flyplassen som kan hjelpe deg... Hvilken flyplass reiser du fra? Uansett, er det enkelt.. sjekk inn (gå til skranken der det står Norwegian, og la dem gi deg boardingkortet) (da innsjekkingsautomatene kan kanskje stresse deg hvis du ikke er vant til dette) , etter det går du gjennom sikkerhetskontrollen, og deretter til gaten flyet går fra! Verre er det ikke...
Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Nei, skal fly fra Flesland til Gardermoen. Er så utrolig redd for å miste flyet, at de skal gjøre endringer i siste liten og så skjønner jeg ingenting. (er døv)
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 (endret) Endret 27. desember 2019 av Hoppetaujenta
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 Du bør gjøre Norwegian oppmerksom på at du er døv, blant annet i tilfelle noe skjer ombord.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 Med Norwegian trenger du ikke sjekke inn når du skal fly innenlands og ikke har bagasje. Gå gjennom sikkerhetskontrollen og rett til gaten. God tur! PS - husk legitimasjon, som må være en av følgende: Gyldig pass, gyldig bank/kredittkort med personlig bilde, gyldig førerkort, militært ID, identifikasjonskortet Kongeriket Norge Luftfartsverkets ID-kort for lufthavnene m/bilde.
Gjest Pet Skrevet 30. juli 2008 #10 Skrevet 30. juli 2008 Følg med på Avinor sine sider før du drar for å se om det er forsinkelser eller endringer. Møt på flyplassen i god tid og er du veldig redd og usikker så går du bare bort til den første ansatte du ser (det kryr av dem på Gardermoen, ihvertfall, de er der for å hjelpe usikre som bl a deg), signaliserer at du er døv og viser bestillingen din. Da får du sikkert hjelp til alt.
Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 30. juli 2008 #11 Skrevet 30. juli 2008 Jeg skjønner nå hva jeg skal gjøre. :smile: Tusen takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå