Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker at jeg skal kjøpe meg en mobil med GPS. Noen som har erfaring med bruken...? Koster det f.eks tellerskritt å bruke det..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til SonyEricsson har det nå kommet headset med gps i (HGE-100).

Prisen på gps-bruk er litt forskjellig fra leverandør til leverandør og til og med fra modell til modell.

Skrevet
[...]

Prisen på gps-bruk er litt forskjellig fra leverandør til leverandør og til og med fra modell til modell.

Ke? GPS-bruk kan da umulig koste noe? GPS er jo bare en radiomottaker som tar ned tidssignaler fra ulike satelitter, og regner deretter ut hvor man er.

Navigasjonsprogrammer til GPS derimot, der kartene er, kan enten lastes inn i en GPS-dings slik at den har kartene i minnet, og da koster det ikke annet enn hva kartene koster å bruke dem. Men der finnes systemer som laster ned kartet fra nettet, etterhvert som man svimer rundt i lendet , og da koster det selvsagt...

Skrevet

Jeg har GPS på telefonen, med Tomtom software. Det fungerer kjempebra, og koster ingenting å bruke. Jeg husker ikke i farten om jeg betaler for oppdateringer av kart og sånn, men det er i tilfelle den eneste kostnaden.

Skrevet
Jeg har GPS på telefonen, med Tomtom software. Det fungerer kjempebra, og koster ingenting å bruke. Jeg husker ikke i farten om jeg betaler for oppdateringer av kart og sånn, men det er i tilfelle den eneste kostnaden.

Kan jeg spør hvilken telefon du har?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...