Gjest -Maggie- Skrevet 30. juli 2008 #1 Del Skrevet 30. juli 2008 Noen som har sett noen fine og har forslag til hvor jeg kan få kjøpt? For ordens skyld; jeg har sjekket diverse gullsmeder, men ikke funnet noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 30. juli 2008 #2 Del Skrevet 30. juli 2008 Må det være en spesiell ring for at den skal brukes på tommelen. Holder det ikke at det er en litt enkel ring (altså ikke stein eller lignende) som er stor nok? Eksen min har sin avdøde fars giftering på tommelen, noe som er både personlig og stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulle Skrevet 30. juli 2008 #3 Del Skrevet 30. juli 2008 Kjæresten min kjøpte tommelfinger ring på gullsmed i hvertfall. Har sett det på flere andre gullsmeder også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Maggie- Skrevet 30. juli 2008 #4 Del Skrevet 30. juli 2008 Må det være en spesiell ring for at den skal brukes på tommelen. Holder det ikke at det er en litt enkel ring (altså ikke stein eller lignende) som er stor nok? Eksen min har sin avdøde fars giftering på tommelen, noe som er både personlig og stilig. Kanskje det? Jeg tenkte at det kan bli vanskelig å finne en ring med passe størrelse, men det er jo godt mulig. Hvis det stemmer var dette et ganske dumt spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 31. juli 2008 #5 Del Skrevet 31. juli 2008 Du finner det ikke fordi folk sluttet å bruke det da 90-tallet var over.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Maggie- Skrevet 31. juli 2008 #6 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg er utrendy av prinsipp, Ce'Nedra, så det bekymrer meg særdeles lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #7 Del Skrevet 31. juli 2008 Tommelring er ikke det litt harry da ? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 31. juli 2008 #8 Del Skrevet 31. juli 2008 Du får kjøpt det av merket Police og du får kjøpt av bjørklund og andre gullsmeder. Du må bare spørre etter herreringer osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 31. juli 2008 #9 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg tror ikke det er noe problem å få ringer i en slik størrelse at de er mulig å bruke som tommelringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Maggie- Skrevet 31. juli 2008 #10 Del Skrevet 31. juli 2008 Tommelring er ikke det litt harry da ? :gjeiper: Det overrasker meg egentlig ikke at det blir kommentert her på KG - jeg er nok av dem som ikke bryr seg en døyt om hva andre mener om slike ting, og det er deilig. Du får kjøpt det av merket Police og du får kjøpt av bjørklund og andre gullsmeder. Du må bare spørre etter herreringer osv. Jeg har gjort det, derfor lurte jeg på om noen andre hadde sett det noe spesielt sted. Men kan hende jeg kan kjøpe en vanlig ring, så lenge den er stor nok. Satser på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 31. juli 2008 #11 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Jeg syns Afva Attling har noen fine ringer: http://www.david-andersen.no/produktkatego...=0&typeid=2 Det var litt vanskelig å få linken riktig, men den jeg mente er CARPE DIEM-ringen på side 5. Endret 31. juli 2008 av Elfrida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Maggie- Skrevet 31. juli 2008 #12 Del Skrevet 31. juli 2008 Det er jeg enig i. Der var det mye fint til meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Maggie- Skrevet 31. juli 2008 #13 Del Skrevet 31. juli 2008 Der var linken, ja. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå