Gjest Pippilotte Skrevet 31. mai 2003 #1 Skrevet 31. mai 2003 Er det noen der ute som vet om en parfyme med liljekonvallduft? Fikk en for mange år siden, men husker ikke hva slags merke det var eller noe. Synes det lukter så fantastisk godt av liljekonvall, og skulle gjerne hatt en sånn parfyme igjen. Tips, anyone?
Cita Skrevet 31. mai 2003 #2 Skrevet 31. mai 2003 Kanskje du tenker på Diorissimo fra Christian Dior ? Den lukter i hvertfall av Liljekonvall.
Tusenfryd Skrevet 31. mai 2003 #3 Skrevet 31. mai 2003 Den er nyyyydelig! Er også veldig glad i liljekonvall og fant en bodyspray på H&M for under 40,- den heter Stitch no 8. Helt grei og en frisk og fin lukt. (det er kanskje ikke bodyspray, men styrken i en spray til 40,- er ikke stor og nå på sommeren å få en dusj over det hele, kan man godt gjøre, det blir ikke kvalmt.)
Gjest Mzfire Skrevet 31. mai 2003 #4 Skrevet 31. mai 2003 Jeg liker også liljekonvall duft. Det har jeg lyst til å prøve
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2003 #5 Skrevet 31. mai 2003 eller hva med pleasures fra estee lauder? den er også deilig!
Gjest Ethereal Skrevet 2. juni 2003 #6 Skrevet 2. juni 2003 Jeg vet at Penhaligon's har en parfyme som heter Lily of the Valley, men jeg tror ikke den er tilgjengelig i Norge. Men sjekk ut penhaligons.co.uk for mer informasjon; hvis du leter litt via Google finner du sikkert en nettbutikk som sender til Norge. Eller sjekk ut www.ausliebezumduft.de --der kan du få personlig service hvis du mailer dem. M
Gjest Raptuza Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Yves Rocher har hatt ein liljekonvall-parfyme, men eg veit ikkje om den er i salg enno.
tuji Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Jeg vet at Penhaligon's har en parfyme som heter Lily of the Valley, men jeg tror ikke den er tilgjengelig i Norge. Men sjekk ut penhaligons.co.uk for mer informasjon; hvis du leter litt via Google finner du sikkert en nettbutikk som sender til Norge. Eller sjekk ut www.ausliebezumduft.de --der kan du få personlig service hvis du mailer dem. M Jeg kjøpte fra Penhaligons for mange år siden, og det ble en innmari dyr parfyme!
Mischa Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Jeg er ganske sikker på at en fra Chloe lukter veldig linljekonvall, tror det var Chloe Innocence
Luckyme Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har Contradiction fra Calvin Klein. Den minner meg litt om liljekonvall lukt..
Parfumfreek Skrevet 6. februar 2008 #12 Skrevet 6. februar 2008 HER har du en liljekonvallparyme Tror den der er et godt valg hvis det skal være en ren liljekonvallparfyme. Crabtree & Evelyn er et godt merke, uten å være så veldig dyrt
Linda644 Skrevet 6. februar 2008 #13 Skrevet 6. februar 2008 (endret) Jeg vet ikke om den lukter liljer, har aldri prøvd den. Men den hørtes så delikat ut: Her Jeg ville ikke ha valgt en parfyme basert på nesten kun liljer - da kan det hende det lukter ganske sterkt... men jeg vet ikke eller her Endret 9. februar 2008 av Linda644
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå