Gå til innhold

Hva slags fotografbilder ønsker dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er bare litt nysgjerrig. Hva slags type fotografbilder ønsker dere? Virker som en del ønsker utradisjonelle og spesielle bilder. Hvorfor det?

Selv kunne jeg aldri tenke meg noe annet enn de tradisjonelle bildene, og jeg synes det er viktig at både kjolen og oss kommer ordentlig frem på bildene.

Hva forventer dere av fotografen og av bildene? Hvilke ønsker har dere? Skal dere både ha svart-hvitt og fargebilder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha svart/hvitt og farger.

For det meste tradisjonelle bilder, men sambisen ønsker også og prøve noen utradisjonelle bilder. Bl.a. skal jeg sitte på ryggen hans, og varianten med han bærer meg som man gjør over dørstokken.

Vi får se hva det blir til, fotografen tar digitale bilder, så det blir mange og velge mellom, som vi selv kan være med å velge ut.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal ha de tradisjonelle da jeg rett og slett synes de er flottest. Har sett så mange vulgære bilder rundt omkring icon_smile.gif vi er nok litt gammeldagse.

Vi skal forøvrig ha både svart/hvit -(Hvit bakgrunn) og farge.

Håper også på utebilder, men været er vel ikke av det mest stabile i April akuratt icon_smile.gif

Vi gifter oss 20 April 2002 hjerter_rundt.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: 20April2002 den 2002-04-11 13:52 ]

Skrevet

Vi skal ta litt av hvert. Både tradisjonelle bilder i farger og sort/hvitt bilder.

Vi skal fotograferes ute så jeg håper på bra vær icon_smile.gif

Skrevet

Vi tar nok begge deler, for å tilfredsstille alle. Men personlig syns jeg de tradisjonelle bildene der brudeparet står ved siden av hverandre og smiler pent ofte virker oppstyltet og stive, samt veldig kjedelige... Men de KAN være fine, og de viser kjole og bukett og alt sånt.12

Skrevet

Vi skal ta en blanding. Først noen tradisjonelle og så resten litt mer artige. Men jeg vil ikke ha noen vulgære bilder. Men det er jo helt opp til det enkelte brudepar, selvsagt. Vi skal også ta noen bilder i sort / hvitt.

Skrevet

Hei alle sammen!

Vi skal ta tradisjonelle bilder (tror jeg:). Vi har ikke hatt møte med fotografen ennå og håper at han kan komme med noen forslag også.

Vi skal ha bilder i farger, svart/hvitt og patinert (det blir en sånn brun/beige farge på dem så de ser litt "gamle" ut. Vanskelig å forklare, men det er nydelig).

Gifter oss 6.juli.

Skrevet

Jeg ønsker meg et bilde av kjolen bakfra.

Ser for meg et der jeg står med ryggen til, og leier sønnen min på to år. Og at han (i kjole og hvitt) snur seg litt mot kamera. Kanskje jeg skal se litt ned på ham!!

Ser for meg dette i sort/hvitt.

Ellers så hadde det vært fint med noen sort/hvitt som var litt "bare ansikter".

Også vanlig tradisjonelle i farger. De i farger kan jo senere bestilles i sort/hvitt om man skulle ønske det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal ha både svart/hvitt og farge. Blir vanlige innebilder. I tilleg har vi lyst på noen "følelses-bilder". Kanskje et nærbilde hvor han legger hodet forsiktig inntil meg. Regner med at sinnsstemningen denne dagen vil avgjøre disse bildene......

Skrevet

Det blir nok ganske vanlige bilder. Men iom at det ikke er en autorisert fotograf som tar bildene blir det ganske uhøytidelig. Er været bra blir bildene tatt ute. Vi har tenkt å ha både fargede og sort/hvite.

Vi håper jo på noen morsomme bilder og, men de klassiske må vi ha!12

Skrevet

Hei!

Vi skal nok ha begge deler; både tradisjonelle og lifestyle. Men samtidig så tror jeg alle bilda vil bli en mellomting. Vi ønsker oss tradisjonelle fordi man kan se (ofte) best kjole, dressen o.l. Men vi synes også slike bilder er kjedelige og blir ofte veldig stive og unaturlige. Derfor skal vi ha bilder som er mer personlig; som fanger opp stemmning og følelser på en veldig vakker måte! Jeg vil heller ha et bilde som er spekket med følelse og som teknisk sett ikke fanger kroppene våres, eller et som bare er et teknisk kaldt bilde som viser hele oss fysisk. Personlig så vil vi heller ha bilder som forteller om dagen vår på et personlig plan; et bilde som rammer inn følelsene våres den dagen. Men det er nok kjekt å noen bilder som viser hele oss også..

Det er som med kunst; skulle noen male et portrett; så ville noen valgt Picasso og noen Tidemand og Gude.12

Skrevet

Fikk råd av fotografen vår - at vi skulle se på flest mulig bryllupsbilder frem til dagen vår - for å få ideer.

Vi skulle også skrive ned hva vi ville ha - å ha med til samtalen vi skulle ha med han 2 uker før.

Dette synes jeg var gode råd - som jeg selv aldri hadde tenkt på.

Vi skal ha svart/hvit, "brune" og farger.

Har surfet litt rundt og funnet denne siden:

http://www.fotografjonassen.no/bryllup/

- som jeg synes hadde mange gode ideer.

icon_wink.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...