Gå til innhold

Trenger råd...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Kan noen her inne fortelle meg hvordan man kommer over en tåpelig forelskelse? :oops:

Saken er den at jeg er i et stabilt og godt forhold men har forelsket meg i en annen. Han er i samme situasjon, med samboer og barn.

Han føler det samme som meg, men vi vil ikke såre våre samboere.

Vi møtes en del i forbindelse med jobb, og ellers ute på byen når det er "lønningspils". Det har aldri blitt noe mer enn litt intim dansing og litt klining.

Problemet er bare at han er i tankene mine hele tiden, og jeg trenger et godt råd for å "glemme" han.... Tips???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janna

Hold deg unna, enkelt og greit. Sett noen grenser for deg selv. Få litt selvrespekt. Ville du fortalt kjæresten din hva du driver med? Hvis ikke, kutt uansett umiddelbart all fysisk kontakt med denne kollegaen.

Tenk på hans samboer og barnet hans. Hvordan ville du følt deg hvis du var henne, og fikk vite at samboeren "drev på" med en annen dame på firmafester?

Jeg tror du innerst inne vet hva du har å gjøre.

De fleste fornuftige mennesker med selvrespekt vet sånt.

Håper bare du ikke er en av dem som går på tvers av sine egne grenser, bare fordi du er forelsket?

I så tilfelle vil to forhold råtne.

Your choice. Men jeg hadde satt pris på å få høre hva du er ute etter ved å skrive her- vil du ha bekreftelser på at det du gjør er galt, eller vil du ha unnskyldninger for å fortsette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har da tenkt å kutte ut, jeg har bare problemer med å få han ut av hodet. Har ikke tenkt å ødelegge noen forhold, verken hans eller mitt. Min sambo vet hva jeg har gjort, og mener det er greit med litt flørting med andre. Hva han har fortalt sin sambo vet jeg ingenting om.

Trenger bare et råd om hvordan man kan glemme forelskelsen og komme seg videre!

Det er ikke bare å si glem det, og så er det glemt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fliseline

Gjør noe NÅ. Ikke la det gå for langt, tenker da på følelsene dine. For dem vil dessverre komme sterkere og sterkere for hvert minutt som går! Så atter en gang, kutt ut nå, med engagn før du havner i et h...av bekymringer du kanskje aldri ville trodd du kunne komme opp i! Tro meg, det er bare slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Det skjønner jeg. :wink:Man har da vært/er forelsket selv.

Flott at du forteller samboeren din.

Håper noen med litt mer samlivserfaring enn meg har noen gode råd til deg! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fliseline

På meg høres det så rosenrødt ut, og det er det helt sikkert nå..Men dagen kommer når det ikke er slik mer.

Nødvendigvis trenger ikke forholdet å bli ødelagt, men det er dine følelser som blir det.

Det er sikkert og vist, du kan ikke slå av bryteren med å tenke, nå glemmer jeg det hele.

Derfor gjør noe NÅ!

Skulle gitt deg råd om hvordan glemme, men, der er jeg blank! Vet bare dess lengere det går, dess værre! Det må da si ganske mye?!

Skjønner ikke hvorfor samboeren din gir deg "støtte", det er jo nesten som å si, fortsett?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beste er å kutte tvert,

finne på noe som ikke minner om ham du er forelsket i.

Treffe nye mennesker,

være opptatt.

Tiden leger sår,

det er faktisk sant.

Et par små arr er helt normalt at man har, men de er ikke dødelige.

Du får ha lykke til!

Hilsen Miew :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...