Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Olivia..
Skrevet

Har noen erfaring med denne shampoen/balsamen? Jeg har en blanding av farget og naturlig brunt hår, holder på å spare ut d naturlige :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Magica de Spell
Skrevet
Har noen erfaring med denne shampoen/balsamen? Jeg har en blanding av farget og naturlig brunt hår, holder på å spare ut d naturlige :)

Jeg digger normalt sett Tigi sine produkter, men Brunette Godess passet ikke meg i det hele tatt. I tillegg synes jeg lukten er litt kvalmende.... Men det behøver jo ikke å bety at produktene ikke passer for deg :) Jeg har forøvrig samme "blandingsfarge" som deg, men i tillegg er håret mitt ganske tørt og med mye fall.

Skrevet

Jeg bruker shampo'n og balsamen. Liker de veldig godt, mykt og fint hår :) jeg og er en blandig samt veldig tørt hår. (trenger en hårkur i blant og da:P)

Gjest Olivia..
Skrevet

Takk for svar! Nå ble jeg litt i tvil om jeg skal kjøpe de eller ikke, men kjenner jeg meg selv rett må jeg vel bare prøve fordet! ;)

Ingen andre som har noen erfaringer med disse produktene? Eller finnes det kanskje andre gode shampoer som fremhever brunt hår?

• 3 uker senere...
Gjest Lilleulv
Skrevet

jeg bruker den. jeg gikk fra kerastase resistance til brunette godess, og sliter skikkelig med å gre igjennom håret når det er vaska :/ jeg tror ikke denne gjør nok for mitt noe ihjel-farga hår rett og slett. for med kerastase er håret kjempelett å gre etter vask! ellers er jeg forsåvidt fornøyd, men jeg synes ikke den fremhever fargen min noe mer enn andre sjampoer.

• 1 måned senere...
Skrevet
jeg bruker den. jeg gikk fra kerastase resistance til brunette godess, og sliter skikkelig med å gre igjennom håret når det er vaska :/ jeg tror ikke denne gjør nok for mitt noe ihjel-farga hår rett og slett. for med kerastase er håret kjempelett å gre etter vask! ellers er jeg forsåvidt fornøyd, men jeg synes ikke den fremhever fargen min noe mer enn andre sjampoer.

Tigi Brunette Goddess er bra. Selv har jeg ikke problemer med å gre håret etter vask. Den fremhever ikke brunfargen så bra, men håret blir ganske så mykt. Lukten er deilig, selv om jeg vet om noen som synes den er litt kvalmende (for mye karamell).

Skrevet

Syns ikke produktene var gode. Og håret luktet baileys etter vask.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...