Gjest Gjest_Aurelia_* Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 F.eks. hvilken kur bruker dere, og hvor ofte striper dere håret osv?
FangeLiv Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Mitt beste tips er å gå til frisør. Evt få hjelp av en venninne som har litt greie på det. Verste er å sjanse på at noe blir bra når man egentlig ikke har peiling (som meg) og ender opp med å måtte gå til frisør likevel.
Ce'Nedra Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Nytter ikke å stripe det pent selv, synes jeg Jeg tar foliestriper hos frisør, blir finest siden jeg har langt hår.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 jeg eksprimenterer alltid med striping og bleiking og det går til H***** omtrent hver gang og ender med og gå til frisör.. Jeg bruker john frieda's hårkurer og shampoo.. genialt
Wonders Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 er oxo nybegynner, og har langt hår. Så jeg safet det å gikk til frisør. Fargen han anbefalte synes jeg var alt for mørk, så jeg tok bare to nyander mørkere... Dummt egentlig, for det synes knappt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå