Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor lenge var dere gift før dere skilte dere? Hva var grunnen? Og når begynte det å skjære seg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mann innom
Skrevet

Vi var gift i 25 år og har fire nesten voksne barn sammen. 1 er på vei ut av huset, en bor fortsatt i det som var vårt felles hjem og 2 er studenter og bor i en annen by.

Min kone og jeg begynte å utvikle oss i ulike retninger for ca. 15 år siden og vi ble skilt for 5 år siden. Hun slapp meg ikke til med barna og vi hadde ulike verdisett og syn på hvordan stemningen i hjemmet burde være og hva slags regler vi skulle ha. Jeg ble pendler, orket ikke å være hjemme, og holdt meg mest mulig borte. Var hjemme på besøk i helger og ferier og stilte opp på felles venner og familie-sammenkomster. Fasaden var perfekt.

Så møtte jeg en annen kvinne og vi hadde mer det samme verdisynet, vi lo mer sammen og kunne prate og mye mer enn hva min eks-kone og jeg kunne. Hun ville ikke treffe meg fordi jeg var gift, så jeg gjorde det jeg hadde lurt på og ventet på i noen år: tok ut separasjon. Min nye kjæreste og jeg ble sammen og vi er i dag gift og har tvillinger. Barna får en eldre far, men det skal vi klare sammen. Vi har det bra og det er stor forskjell andre gangen enn første...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...