Gå til innhold

Stygge kjendisdamer med sexy image

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke for å høres ut som en goodie-two-shoes her, men jeg liker ikke helt å bruke ordet "stygg". Først og fremst fordi jeg synes det er unødvendig, for det andre fordi utseende (spesielt kvinners) handler utrolig mye om effort og ekspertise.

Alle som jobber i showbiz vil jevnlig ha photoshoots og fremtreden på den røde løperen der de er stylet, sminket, frisert, posert og retusjert (kanskje operert) til å se best mulig ut. Rett og slett fordi selv om man ikke er naturlig vakker vil man bare tjene på å se best mulig ut.

Jeg tror noe av "forakten" folk har for SJP stammer fra dette. Hun har aldri sagt at hun er vakker eller sexy, men som en kvinne i Hollywood har hun jevnlig shoots der han SKAL se sexy ut. Og folk konkluderer med at "det hestefjeset tror hun er noe". Men det er slik Hollywood er - promoter ditt sex appeal eller skap et.

Det er derimot kvinner som jeg synes får ufortjent mye oppmerksomhet for utseendet blant fans og folk flest, mens det helt tydelig bare er en og annen photoshoot med gode bilder som teller. Jennifer Lawrence er blant dem. Hun er dyktig som skuespiller, men jeg synes faktisk at - selv stylet opp - hun er en helt vanlig jente å se på, både ift. kropp og ansikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...