Gå til innhold

Stygge kjendisdamer med sexy image

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er enig med de som er dratt frem her, de er egentlig ikke så pene. Men en dame som jeg virkelig kom til å tenke på, å det er Jennifer Aniston, jeg har mange ganger lurt på hvorfor hun er et stort sex symbol, med den merkelige ansiktsformen og merkelige kjevepartiet, huff a meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns Lene Alexandra ikke er så voldsomt pen. Rare damen :fnise:

Og Nichole Richie *grøss*

(sistnevnte så hvertfall litt bedre ut etter å lagt på seg litt igjen etter å vært syyyykelig tynn)

Skrevet
Mange av de som er postet her ser jo ganske bra ut i mine øyne. Amy Winehouse for eksempel. Synes dere skal poste bilder av dere selv jeg.

Tja, hadde jeg vært kjendis så kunne jeg havna her, for det er helt sikkert ikke alle som syns jeg er sexy ;)

Men nå er det ikke vanlige dødlige den her tråden handler om

Gjest Gjest
Skrevet

Eg syns ho Lene e kjempe pen. Har du ikke sett kroppen hennes?? ikke mye til cellulitta og fett hengende over buksekanten. ansiktet er jo kjempe pent det å:)

Gjest Raptuza
Skrevet

Nicole Richie er jo stilig og har et særprega, søtt ansikt.

Skrevet
Nicole Richie er jo stilig og har et særprega, søtt ansikt.
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg syns heller ikke at Dita von Tease er noe slående vakker, men ho kler seg jo sexy, og oser av selvtillit. Men noe mild og pen, næh.

HILSEN EN KVINNE SOM IKKE TAR SEG NÆR AV AAAALT

Skrevet

Må pen og sexy være det samme da? Å være stygg og samtidig være sexy, trenger det å være et paradoks?

Skrevet

Julia Roberts. Stod ikke akkurat først i køen i mine øyne. Utrolig nydelig og sjarmerende på film, men på bilder klarer jeg ikke å finne én ting som er tiltrekkende ved henne.

Skrevet
Jeg føler at jeg burde reagere med avsky, men særlig når man trekker fram Fredrikson-tvillingene, må jeg innrømme at dette kan bli en underholdende tråd. Jeg må fnise litt når jeg ser de to blonde pikene.

Men jeg må jo selvsagt legge til at også mindre pene mennesker må få lov til å kle seg og føle seg sexy. Bare for å ha det på det rene. :engel:

Fredriksen-jentene kunne vært skikkelig pene de uten de oppblåste leppene, de kan da umulig være ekte?

Gjest Elfrida
Skrevet

Courtney Love ser jo litt herja ut innimellom (eller kanskje heller stadig vekk). Men det er kanskje greia hennes.

• 5 år senere...
Skrevet

Morsom gammel tråd.

3230956412.jpg

Anonymous poster hash: 412e1...abe
Skrevet

Jennifer Aniston

Anonymous poster hash: 6e169...807
Skrevet

Dita von Teese. Eller, stygg er hun ikke, men jeg forstår ikke hva som er så fantastisk ved utseendet hennes. Hun har liksom det samme, stive uttrykket på alle bildene, og et litt irriterende ansikt.

Anonymous poster hash: aea38...3b8
Gjest Elseby13
Skrevet

Julia Roberts, Jennifer aniston og alle de svenske Hollywood-fruene. Spesielt Anna anka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...