Gå til innhold

Stygge kjendisdamer med sexy image

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Hva er det som er stygt med de? Bortsett fra sminken? Ansiktstrekkene er da ikke stygge, ikke kroppene heller.

De ligner på faren sin.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Dette er en høyst subjektiv tråd. Hva de synes om seg selv er revnende likegyldig. Det er hva du og jeg synes som er relevant.

Du tolker det slik at jeg sier at jeg ikke synes de skal få lov å fremstille seg som de vil, men du må ha det inn med teskje at dette var en tråd for bilder av kvinner. Da må jeg bare spørre, hvilke av disse momentene kommer klarest frem i åpningsinnlegget?

Dude, fint du konstaterer det åpenbare. Dette er en subjektiv tråd ergo må du bare akseptere at folk påpeker at det oppfattes som nedlatende av deg å i det hele tatt lage en slik tråd. Dette er hva jeg synes, fint du oppfatter det som relevant ;)

Med en innledningsfrase som den du serverer: Enkelte kvinnfolk i rampelyset blir fremstilt/fremstiller seg sexy, når de egentlig ser helt jævlige ut.

Og så ber du om bilder.

..hvordan tror du folk kan komme til å oppfatte dette? Litt gangsyn må kanskje til før du innser at folk oppfatter dette som et ønske om å drite ut andre.

Du har til gode å besvare hvorfor du i det hele tatt laget denne tråden, og hvorfor den overhodet ikke kan inneholder bilder av menn.

Men for all del. Hvis du synes du får et kick av å studere kvinner du mener oppfatter seg som sexy men som ifølge deg ikke er det, så bevares.

Gjest Gjest
Skrevet
De ligner på faren sin.

Så post et bilde av faren da vel.

Gjest Gjest
Skrevet

Du gjest som helt kupper tråden til ts: Han ville lage en tråd om stygge kjendis-damer, så hvorfor krangle? Er nok bare for morroskyld, og ikke dønn alvorlig ment. Kan ikke du bare godta at det er det tråden handler om, eller er du bare ute etter å krangle?

Om tråden burde lagt på generell debatt eller snikk-snakk er en helt annen sak.

Gjest dude24
Skrevet
Dude, fint du konstaterer det åpenbare. Dette er en subjektiv tråd ergo må du bare akseptere at folk påpeker at det oppfattes som nedlatende av deg å i det hele tatt lage en slik tråd. Dette er hva jeg synes, fint du oppfatter det som relevant ;)

Klart jeg aksepterer, men om du ikke liker tråden er det jo ikke verre enn å holde seg borte fra den.

Med en innledningsfrase som den du serverer: Enkelte kvinnfolk i rampelyset blir fremstilt/fremstiller seg sexy, når de egentlig ser helt jævlige ut.

Og så ber du om bilder.

..hvordan tror du folk kan komme til å oppfatte dette? Litt gangsyn må kanskje til før du innser at folk oppfatter dette som et ønske om å drite ut andre.

Og so? ;) Hvorfor tar du sånn på vei for en bagatellmessig tråd på et nettforum? Du virker litt småparanoid. Har du virkelig ikke mer alvorlige ting å kverulere på?

Du har til gode å besvare hvorfor du i det hele tatt laget denne tråden, og hvorfor den overhodet ikke kan inneholder bilder av menn.

Hvorfor er det så viktig for deg å vite hvorfor denne tråden ble startet? Trenger jeg virkelig noen grunn?

Men for all del. Hvis du synes du får et kick av å studere kvinner du mener oppfatter seg som sexy men som ifølge deg ikke er det, så bevares.

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Hva er det som er stygt med de? Bortsett fra sminken? Ansiktstrekkene er da ikke stygge, ikke kroppene heller.

Nei, jeg får meg ikke til å si at noen er stygge. Men jeg syns de ser litt underlige ut. Jeg er også usikker på om de har puttet noe i leppene sine eller om de bare later som. De er sikkert søte jenter de, men med den gule huden, det hvite håret og den alltid merkelige poseringen, fremhever de ikke sin skjønnhet i mine øyne.

Gjest Gjest
Skrevet
Nei, jeg får meg ikke til å si at noen er stygge. Men jeg syns de ser litt underlige ut. Jeg er også usikker på om de har puttet noe i leppene sine eller om de bare later som. De er sikkert søte jenter de, men med den gule huden, det hvite håret og den alltid merkelige poseringen, fremhever de ikke sin skjønnhet i mine øyne.

Er du gal, de har puttet masse i leppene. De blir bare større og større. Jeg så et sjokkerende bilde av de to jentene sammen for et par måneder siden. Det virker som om de har sett seg blinde på sitt eget utseende og ikke får nok av hverken brunkrem eller botox. Her er et ganske nytt bilde av en av dem. (Det er ikke manipulert, dette er nesten helt likt som bildet jeg så i en av de største norske nettavisene).

http://zagabaa.files.wordpress.com/2008/03/lips.jpg

Jentene var penere før, men det ser ut som om trekkene fra faren i større grad gjør seg gjeldende hos dem nå.

Gjest Nishiki
Skrevet
Er du gal, de har puttet masse i leppene. De blir bare større og større. Jeg så et sjokkerende bilde av de to jentene sammen for et par måneder siden. Det virker som om de har sett seg blinde på sitt eget utseende og ikke får nok av hverken brunkrem eller botox. Her er et ganske nytt bilde av en av dem. (Det er ikke manipulert, dette er nesten helt likt som bildet jeg så i en av de største norske nettavisene).

http://zagabaa.files.wordpress.com/2008/03/lips.jpg

Jentene var penere før, men det ser ut som om trekkene fra faren i større grad gjør seg gjeldende hos dem nå.

Litt for smale lepper for min smak.

Gjest Lamia Lenis
Skrevet (endret)

...

Endret av Lamia Lenis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...