Gjest dude24 Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Enkelte kvinnfolk i rampelyset blir fremstilt/fremstiller seg sexy, når de egentlig ser helt jævlige ut. Kommer på etpar verstinger i farten: Hun og hun. Flere forslag?
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Fremstiller seg sexy? De må da for pokker få lov til å fremstille seg sexy selv om du mener de ikke er det. Det er mange som faktisk mener at de ser langt edre ut enn gjennomsnittet.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 TS, når du først er i gang, hvorfor legger du ikke ut linker av kjendismenn som tror de er noe kjekk? Mens egentlig de egentlig ser ut som boss . eller er det kvinneforakten som er mest fremtredende hos deg=?
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Enklere å finne menn som tror de er noe men som overhodet ikke er noe: han her den mannlige utgaven av amy whinehouse? ille ikke ute med tunga igjen vel uff
Lise_ Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 Enklere å finne menn som tror de er noe men som overhodet ikke er noe: han her den mannlige utgaven av amy whinehouse? ille ikke ute med tunga igjen vel uff ler meg skakk
Gjest dude24 Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 Fremstiller seg sexy? De må da for pokker få lov til å fremstille seg sexy selv om du mener de ikke er det. Det er mange som faktisk mener at de ser langt edre ut enn gjennomsnittet. Har jeg sagt at de ikke har lov? Vennligst vis meg hvor jeg har skrevet det.. TS, når du først er i gang, hvorfor legger du ikke ut linker av kjendismenn som tror de er noe kjekk? Mens egentlig de egentlig ser ut som boss . eller er det kvinneforakten som er mest fremtredende hos deg=? Kvinneforakt?! Herregud da menneske, hva er det som går av deg? Snakk om krisemaksimering.. Jepp, mange mannfolk ser også ut som et lite helvete, men nå var det damer jeg var ute etter. Enklere å finne menn som tror de er noe men som overhodet ikke er noe: Da kan du lage din egen tråd med stygge kjendismenn, her var det spørsmål om damer.
Gjest dude24 Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 Forresten, en stor bukett roser sendes til Pet, for hun var visstnok den eneste som fattet hva tråden dreide seg om, istedenfor å gå rett i forsvarsposisjon.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #11 Skrevet 30. juli 2008 Har jeg sagt at de ikke har lov? Vennligst vis meg hvor jeg har skrevet det.. Du trenger ikke si det eksplisitt. Men du risikerer allikevel at det blir tolket slik gjennom det du skriver: Enkelte kvinnfolk i rampelyset blir fremstilt/fremstiller seg sexy, når de egentlig ser helt jævlige ut. Og so? Hvis du trenger å lage en tråd om noe du hevder er andre menneskers vransyn på seg selv ("kjendisdamer som framstiller seg sexy mens de egentlig ser helt jævlige ut"), så gjør du det av en grunn ikke sant? Svar på hvorfor. Jepp, mange mannfolk ser også ut som et lite helvete, men nå var det damer jeg var ute etter. Da kan du lage din egen tråd med stygge kjendismenn, her var det spørsmål om damer. Slapp av. Hvis det overhodet ikke er lov å poste bilder av stygge menn i denne tråden uten at du skal tilte helt burde du ha postet "bilder av menn forbudt". Hvorfor er det så viktig at det bare postes bilder av damer? Jeg må flire.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #12 Skrevet 30. juli 2008 Fredriksen-tvillingene? http://media.e24.no/archive/00724/London_F...eek_724065v.jpg
Gjest Magica de Spell Skrevet 30. juli 2008 #13 Skrevet 30. juli 2008 ikke ute med tunga igjen vel Ikke kødd med The Demon!
Gjest Pet Skrevet 30. juli 2008 #14 Skrevet 30. juli 2008 (endret) Synes ikke hun her er noe behagelig å se på heller. Endret 30. juli 2008 av Pet
Gjest Frk Åberg Skrevet 30. juli 2008 #18 Skrevet 30. juli 2008 Jeg føler at jeg burde reagere med avsky, men særlig når man trekker fram Fredrikson-tvillingene, må jeg innrømme at dette kan bli en underholdende tråd. Jeg må fnise litt når jeg ser de to blonde pikene. Men jeg må jo selvsagt legge til at også mindre pene mennesker må få lov til å kle seg og føle seg sexy. Bare for å ha det på det rene.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #19 Skrevet 30. juli 2008 Jeg føler at jeg burde reagere med avsky, men særlig når man trekker fram Fredrikson-tvillingene, må jeg innrømme at dette kan bli en underholdende tråd. Jeg må fnise litt når jeg ser de to blonde pikene. Hva er det som er stygt med de? Bortsett fra sminken? Ansiktstrekkene er da ikke stygge, ikke kroppene heller.
Gjest dude24 Skrevet 30. juli 2008 #20 Skrevet 30. juli 2008 Du trenger ikke si det eksplisitt. Men du risikerer allikevel at det blir tolket slik gjennom det du skriver: Enkelte kvinnfolk i rampelyset blir fremstilt/fremstiller seg sexy, når de egentlig ser helt jævlige ut. Og so? Hvis du trenger å lage en tråd om noe du hevder er andre menneskers vransyn på seg selv ("kjendisdamer som framstiller seg sexy mens de egentlig ser helt jævlige ut"), så gjør du det av en grunn ikke sant? Svar på hvorfor. Slapp av. Hvis det overhodet ikke er lov å poste bilder av stygge menn i denne tråden uten at du skal tilte helt burde du ha postet "bilder av menn forbudt". Hvorfor er det så viktig at det bare postes bilder av damer? Jeg må flire. Dette er en høyst subjektiv tråd. Hva de synes om seg selv er revnende likegyldig. Det er hva du og jeg synes som er relevant. Du tolker det slik at jeg sier at jeg ikke synes de skal få lov å fremstille seg som de vil, men du må ha det inn med teskje at dette var en tråd for bilder av kvinner. Da må jeg bare spørre, hvilke av disse momentene kommer klarest frem i åpningsinnlegget?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå