Gjest gravid? Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Vi prøver egentlig ikke, men vi hadde sex ca på El ( rundt regnet). Etter en par dager.. fikk jeg noen kramper i magen. Tror ikke det var EL, har jallefall aldri hatt d slik før. Mannen min er ikke klar for barn enda, men det er jeg. Og jeg er derfor redd/glad på å finne ut enten eller. Jeg har også hatt endel plutselig kvalme, brystene mine er hovne og ømme. De pleier å bli det rundt el, men så bli vanlige igjen ca en uke før mens. Nå er det ca 3-4 dager til mens. Og jeg pleier å kjenne det annerledes, og mensen kommer gjerne et par dager før. Åh.. også har jeg fått synlige blodårer på brystene Og jeg må tisse kontant.. (jeg må veldig ofte på do fra før, men nå har det vært HELE tiden). Kan dette være symptomer, eller er det bare ønsketenkning? Testet btw i går, men negativt svar
Mrs B Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Er så vanskelig for oss å si, du får nok vente til et par dager over IKM og teste da. Lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå