Bandena Skrevet 31. mai 2003 #1 Skrevet 31. mai 2003 Værsågod! Kos dere, og la tema seile sin egen sjø: NYT!
Mathias Skrevet 31. mai 2003 #4 Skrevet 31. mai 2003 Finnes et helt tema for slike tråder på snikksnakk... Der kan man slippe tråden uten at det går ut over den som startet tråden og forventer svar på sitt tema....
Gjest Diva Skrevet 31. mai 2003 #6 Skrevet 31. mai 2003 Å, så modne enkelte brukere her er! Det er utrolig hvor mye idiotisk folk finner på. Fint at dere starter opp andre tråder å få ut aggressjon på, enn å ødelegge andres tråder i forumet i allefall. Noe å huske på til neste gang ? Ja, jeg innrømmer villig at jeg synes dere var totalt barnslige i MarianneE sin tråd. Det er unødvendig og gir et dårligere inntrykk av dere enn henne. Spis asfaltstøv!
chimp Skrevet 31. mai 2003 #7 Skrevet 31. mai 2003 Utglidning.....el utskeielser......rettere sagt!!! D ser ut til at jeg har vært her i hele natt!!! Hvordan har jeg klart d???? Jeg lå jo granngivelig inni senga mi og.....Men da jeg satte meg ned her så VAR jeg her allerede....Hvordan kan jeg være to steder på én gang....???? :o :o :o
Miew Skrevet 31. mai 2003 #8 Skrevet 31. mai 2003 Så seiler vi avsted!! Ro, ro, ro din båt! Er dette Noahs Ark? En av hver sort? Jeg vil være den mannlige elefanten. *trampe på alle sammen* Mouhaha, neeeida, skal være snill ..sitte i et hjørne og smile pent. Nei, må sitte midt i båten, ellers blir det ikke likevekt!!! *ta på seg spesialsydd redningsvest*
Freaky Skrevet 31. mai 2003 #9 Skrevet 31. mai 2003 *Tar springfart og kaster seg ut i vill fart!* :D Juu-huuuUUuu!!! *dunk* :o *gnikke-gnikke* Nei, ikke videre imponert over føre i denne utskliingstråden ass..... *skuffet*
Miew Skrevet 31. mai 2003 #10 Skrevet 31. mai 2003 *Kaste olivenolje overalt* Sånn, Freaky, nå er vel føret glatt nok!? *prøveskli* Whooooopppss... *boink* Traff visst ene veggen.... au :o
Freaky Skrevet 31. mai 2003 #11 Skrevet 31. mai 2003 *skraper Miew ned fra veggen* Oi...*fniis* Nå ble det jammen skliføre her! Kom så tar vi noen piruetter før vi skliiiiiiiir ut igjen Miew!!! uuuUUUppssss....UUuæææ..... .............*dunk*
Bandena Skrevet 31. mai 2003 Forfatter #12 Skrevet 31. mai 2003 Dæven, jammen klarte ikke en flittig moderator å flytte tråden også. Diva: Marianne sin tråd tok sin egen retning, og den var underholdende inntil en moderator overtolket tullet som alvor. Har ikke noe imot Marianne, og det tror jeg hun forstod. Spis asfalt du, så har du noe å bite i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå