Gå til innhold

Kinesiske restauranter i Oslo

Gjest Gjest_brud_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_brud_*

Noen som vet om en kinesisk restaurant i Oslo som kan passe til en bryllupsmiddag?

Evt andre asiatiske, sørstats eller karibiske restauranter?

Jeg er ikke så kjent i Oslo..

Vi kommer til å bli rundt 30-40 personer og vil gjerne ha vårt eget rom / evt leie hele restauranten for kvelden.

Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Capricorn
Noen som vet om en kinesisk restaurant i Oslo som kan passe til en bryllupsmiddag?

Evt andre asiatiske, sørstats eller karibiske restauranter?

Jeg er ikke så kjent i Oslo..

Vi kommer til å bli rundt 30-40 personer og vil gjerne ha vårt eget rom / evt leie hele restauranten for kvelden.

Noen som har tips?

Har du hørt om et sted som heter Dinner? Det ligger i nærheten av Karl Johan. En eksklusiv to-etasjers kinesisk restaurant med muligheter til å reservere deler av lokalet. Les mer på hjemmesiden deres: www.bocata.no/dinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tusen takk! Det så veldig bra ut!

Vet du forresten hvordan det er på Golden Dragon? Har sett noen bilder innenfra, og det så veldig fint ut utifra dem, men jeg har jo aldri vært der selv.. :sjenert:

Hvordan ville dere forresten reagert om noen dere kjente hadde hatt festen på en slik restaurant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt om et sted som heter Dinner? Det ligger i nærheten av Karl Johan. En eksklusiv to-etasjers kinesisk restaurant med muligheter til å reservere deler av lokalet. Les mer på hjemmesiden deres: www.bocata.no/dinner

Ja, jeg skulle akkurat til å foreslå det samme. Veldig, veldig god mat, og kjempefint lokale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...