Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Har sett tv-reklame for klær fra nelly.com. Har aldri hørt om denne nettbutikken før. Er den norsk? Har noen av dere erfaring med den? Bra/dårlig? Hvordan er størrelsene på klærne? Lik H&M f.eks?
Gjest Lacuna Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Nelly er vel svensk, så vidt jeg vet, og ganske populært i Sverige. Størrelsene varierer vel, siden det ikke er snakk om et eget merke, men en nettbutikk som selger klær fra en lang rekke merker.
Jean Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Du kan handla betydligt billigare många av märkena på amerikanska shoppar. Sverige har dyra kläder och hudvård - ja allt har blivit svindyrt. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Gjest hansen Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Her er det noen erfaringer om nelly.com: http://www.barebutikker.com/?b=45#erfare
Ambivalent Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 De har iallefall elendig kundeservice, det kan jeg skrive under på...
captiva Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 De har iallefall elendig kundeservice, det kan jeg skrive under på... Jeg og... sendte tilbake noen varer i sommer,enda ikke fått tilbake pengene. sent x antall mail,og blitt lovet pengene,men de kommer ikke. skal ALDRI bestille derfra igjen!
Ambivalent Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Jeg og... sendte tilbake noen varer i sommer,enda ikke fått tilbake pengene. sent x antall mail,og blitt lovet pengene,men de kommer ikke. skal ALDRI bestille derfra igjen! Nå prøver de seg på det samme med meg også... Krever penger for varer jeg returnerte for flere uker siden. Har hørt om flere som har opplevd det samme. Styr unna!
Gjest hege Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 Nå prøver de seg på det samme med meg også... Krever penger for varer jeg returnerte for flere uker siden. Har hørt om flere som har opplevd det samme. Styr unna! Styr unna denne nettbutikken!!! Jeg bestillte en genser som var for stor, returnerte den og ba om ny str.I følge nelly er den genseren aldri returnert og jeg måtte betale 800 kr for en genser jeg aldri har fått!!! Grrrrrr!!!!
Ambivalent Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 Hadde kanskje vært en idé å kontakte forbrukerrådet siden dette er et såpass stort problem for mange kunder? Det går jo ikke an at så mange pakker "forsvinner" i posten... Har også hørt om de som har fått inkassovarsel selv etter at de har betalt.
Bloggerina Skrevet 17. desember 2008 #10 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har en regel når jeg handler på nett. Inget telefonummer, ingen handel. Om en nettbutikk ikke har kundeservice over telefonen, sier det også mye om kundeservicen generelt. Alle gode nettbutikker har et telefonnummer man kan ringe til! Bare et råd fra min side.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #11 Skrevet 15. januar 2009 Det er iallefall elendig kundeservice. De påstår å konversere med dem går like fort via mail som på telefon.. Jeg sitter nå her å venter på svar jeg.. Får bare "goddag mann Økseskaft svar" og "ha en hyggelig dag"
Ambivalent Skrevet 16. mars 2009 #12 Skrevet 16. mars 2009 Noen som har erfaring med å kontakte forbrukerrådet angående nelly.com? Vet flere har gjort det. Etter et halvt år med problemer fra deres side, ser jeg meg nå nødt til å kontakte noen. Leverte returer for snart et halvt år siden, som de etter en del krangling endelig innrømte å ha mottatt. Nå, så lang tid etter, fortsette de å sende meg inkassovarsler for disse returene. De svarer heller ikke på henvendelser. Men jeg har bevis på mail at de har mottatt returene, og at de skal ha meldt fra til kreditor. Jeg blir helt satt ut av oppførselen til disse menneskene.
Ephemera Skrevet 16. mars 2009 #13 Skrevet 16. mars 2009 (endret) Jeg har funnet ut at de har super kundeservice på leveranser - man får varene veldig raskt etter at man har bestilt. De har jo også lav frakt (kr. 39,-) og når man betaler med kort, slipper man ekspedisjonsgebyr. Og hver gang jeg bestiller, får jeg "gratis frakt ved ny bestilling innen 14 dager" etterpå. Når det gjelder retur, derimot, så tar det EVIGHETER før man får tilbake pengene sine, ja! Derfor har jeg på en måte bestemt meg for at jeg bare skal bestille ting jeg VET jeg skal beholde, men det er jo lettere sagt enn gjort. Jeg holdt på å gå på veggen når jeg i fjor sommer sendte tilbake en dyr topp og måtte vente til langt utpå høsten før jeg fikk pengene tilbake. I et annet tilfelle sendte jeg tilbake en topp som jeg bare fikk tilbake salgsprisen for, siden den senere kom på salg og jeg da bestilte den likevel, siden den da var billigere. Jeg ga til slutt opp å krangle med dem om mellomlegget, selv om jeg forklarte at jeg sendte tilbake toppen som var til full pris og lenge etterpå bestilte den samme når den kom på salg - og derfor skulle ha tilbake full pris. Det var visst helt umulig. Nå venter jeg også på tilbakebetaling for to plagg og har nettopp sendt dem en mail. Det høres helt horribelt ut det dere beskriver ovenfor her da. Tror jeg skal være litt mer forsiktig med å bestille derfra nå Endret 16. mars 2009 av Ephemera
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå