Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Hei alle sammen! Lurer på om noen av dere har gått på konsert helt alene? Det har jeg gjort. For en uke siden, på Iron Maiden he he.. Ingen av mine venner liker dem vissst særlig godt. Uansett synes jeg det var helt greit Har dere noengang gått alene på konsert?
Reveal Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Ja, flere ganger. Hovedsakelig klassisk-konserter da. Men også på ettpar andre "småkonserter". Når det gjelder "store" konserter hadde jeg ikke hatt noe problem med å gå på de alene heller- men siden bestevenninne har samme smak og vi begge jobber i jobber som ofte gir oss "gjesteliste/vip-plasser" så går vi som regel følge. Er i en ganske musikkinteressert omgangskrets- så det er som regel alltid noen som slenger seg med.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har ikke vært alene på rockekonserter, men jeg går alene på klassiske konserter og på opera-, ballett- og teaterforestillinger. Selv om det hadde vært fint å ha noen å dele opplevelsene med, synes jeg også det er noe nært og privat ved å gå alene - det tillater meg å konsentrere meg hundre prosent om min egen opplevelse.
Chimamanda Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 (endret) Har aldri gjort det, men hadde absolutt ikke hatt noe imot det. Endret 30. juli 2008 av Chimamanda
Gjest Neferet Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Ja, tre ganger! To av gangene reiste jeg ut av landet for å se band som ikke skulle spille i Norge. Alle tre konsertene har vært kjempestas, ville ikke nøle med å gå alene igjen hvis det dukket opp noe jeg ville se!