Gå til innhold

raske penger....

Anbefalte innlegg

Gjest Fi fi la Belle
Skrevet

ser på forbruket nå i ferien og utbetaling i august og ser det kommer til å bli en trang måned!!

noen som har forslag til lett tjente penger?? helst noe som blir utbetalt med en gang.. trenger pengene i august!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

rane en bank? flax-lodd? hoho neida..nei har dessverre ingen tips. Skulle gjerne tjent raske penger selv jeg.

Gjest Fi fi la Belle
Skrevet

litt mer risikofritt enn det å rane en bank..... :)

flaxlodd har jeg prøvd meg på.. lotto også.. men det er lite action der ass!

Gjest Gjest
Skrevet

Er du flink fotograf? Da kan du tjene på å selge bildene dine

Gjest Gjest
Skrevet

Letttjente penger, som utbetales med en gang?

Hm...

Eneste forslaget jeg har, er vel ikke noe det går an å snakke om her....

Ellers finnes det vel ikke noen løsninger i så måte.

Ikke bruk, mer enn man har, får jeg vel si.

Gjest StoreSky
Skrevet

Forskudd på lønn?

Låne av familiemedlemmer?

Gjest svarte penger
Skrevet
Forskudd på lønn?

Låne av familiemedlemmer?

Det er raske penger der og da, men etterpå er det seige penger for de skal betales tilbake.

jeg kaller lønna mi raske penger for det er utrolig så fort de forsvinner ut av lommeboka.. :ler:

Men TS har kanskje noe hun kan selge på Qxl, noe som hun ikke har bruk for lenger?

Skrevet (endret)

Prostitusjon? Da får du pengene i hånda øyeblikkelig! :jepp:

Ellers knip inn på alt du kan knipe inn på. Det er mulig å leve på studentbudsjett selv etter at man er blitt mer voksen, selv om det er kjipt.

Endret av Wadjet
Skrevet

Jeg ville gått gjennom ting jeg hadde (ubrukte klær, pent brukte vesker og sko, dvd'r osv.. ) og prøvd å få solgt de gjennom qxl, finn eller noe lignende..

Man blir ikke direkte rik av det, men noen slanter kan man da tjene :)

Gjest Fi fi la Belle
Skrevet
Prostitusjon? Da får du pengene i hånda øyeblikkelig! :jepp:

Ellers knip inn på alt du kan knipe inn på. Det er mulig å leve på studentbudsjett selv etter at man er blitt mer voksen, selv om det er kjipt.

tror kjæresten ville blitt sjalu om jeg skulle ha solgt rompa... kanskje jeg får selge hans?? ;)

Gjest Fi fi la Belle
Skrevet

ja det der fikk jeg nyss om.. men så gikk jeg inn på qxl.. og jeg skjønner meg ikke på den sia jeg... dessuten ser det jo ut som at det bare er butikk varer der. og så skal dem ha litt av det jeg selger for og åssen skal jeg gjøre det??

Gjest Fi fi la Belle
Skrevet

jepp.. men da drar jeg jo bare problemet med meg videre til neste måned..

Gjest Gjest
Skrevet

Finn et sted med lang kø, f.eks biltilsynet. Ta haugevis av kølapper. Still deg deretter utenfor og tilby kølappen din til de som har et ærend der mot et lite gebyr :lur:

Gjest Gjest
Skrevet
Finn et sted med lang kø, f.eks biltilsynet. Ta haugevis av kølapper. Still deg deretter utenfor og tilby kølappen din til de som har et ærend der mot et lite gebyr :lur:

Haha, genialt forslag.

Hva med barnepass eller hundepass?

Skrevet

Sjekk oppslagstavla på de lokale butikkene. Kan være at det er folk som trenger hjelp til ettellerannet. Du kan også henge opp lapper selv og tilby vask, barnepass, gressklipping, bruk fantasien, hehe

Gjest Gitte
Skrevet

Prostitusjon må være det eneste jeg kommer på som betaler bra og du får penga rett i hånda..

Skrevet

selg ting på finn.no :)

krølltang, sykkel, klær, vesker, sko, møbler, ja hva det måtte være!! :)

Gjest Fi fi la Belle
Skrevet

prøvde å sjekke det ut på nettet.. men fant bare en amerikansk side der jeg måtte betale litt for så å kunne selge bildene mine og da var det ikke måte på hvor mye jeg ville tjene... synes det virket litt snuskete jeg...

Gjest Fi fi la Belle
Skrevet

hørte at det var så mange horer i oslo om dagen at et ligg er nede på 200kr... ikke mye det hvis du tenker deg de mannfolka som finnes.. rett og slett for billig spør du meg!

Skrevet
hørte at det var så mange horer i oslo om dagen at et ligg er nede på 200kr... ikke mye det hvis du tenker deg de mannfolka som finnes.. rett og slett for billig spør du meg!

Hva er passende, mener du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...