Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Hei:) Ei venninne av meg passet på katten min i 1,5 uke da jeg var borte på ferie. Hun ga den vann og mat hver dag, og så tok hun i tillegg inn posten. Hun må jo få noe lønn for strevet, men jeg er usikker på hva...Enten blir det penger (men jeg er usikker på hva som er passe å gi) eller en liten gave...Kan noen hjelpe meg å finne noen ideer? PS: Min venninne er 19 år
MiniMjau Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Gavekort på HM eller Bikbok? Så kan hun kjøpe seg klær til skolestart! :-)
The Kitten Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 En flaske vin, hvis hun drikker det. Et par kinobilletter. Litt penger f.eks 200 kr. Gavekort på klær. Hilsen The Kitten :banantroll:
Lise_ Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Da min tidligere nabo passet katten min i 5 dager fikk hun en diger pose twist, en diger pose med aftereight og en blomsterbukett. Men hun er over 70år. Venninner har ikke ville hatt noe, men har spandert et restuantbesøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå