Gir Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Er dette er kjærlighetssang?? I følge min kristne lillesøster er det en tekst med utgangspunkt i salmenes bok i bibelen. Den kan tolkes som en kjærlighetssang, men også som en sang om forholdet til Gud.
eiram Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 (endret) Fields Of Gold kan tolkast på mange måtar. Eg meiner at eins eiga personlege tolking er det som er viktig. Det er uansett ein nydelig song! Eg kan tenke meg å ha den som soloinnslag i bryllupet vårt! Endret 31. juli 2008 av eiram
Gir Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Fields Of Gold kan tolkast på mange måtar. Eg meiner at eins eiga personlege tolking er det som er viktig. Det er uansett ein nydelig song! Eg kan tenke meg å ha den som soloinnslag i bryllupet vårt! Samme her! Og for de som ikke har så lyst på alle salmene i kirken, tror jeg denne kan godkjennes som en salme (av 2-3 som man må ha)
Gjest Mrs Smith Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 (endret) Kjempegod ide med Fields of Gold!! Mannen min sang den i vårt bryllup og alle begynte å gråte (til og med de som jobbet på kjøkkenet). Den er en veldig følelsesladed kjærlighetssang av Sting som har et veldig nært forhold til sin kone. Han kommer stadig med uttalelser om at han elsker og forguder henne henne mer og mer for hvert år. Etter bryllupet hadde hele min familie satt Fields of Gold som ringe tone. De hadde den som ringetone i et halvt år. Endret 31. juli 2008 av Mrs Smith
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå