Gå til innhold

Blir betalingen til barnehagen redusert når man er pliktig til å ha 3 ukers ferie?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

I barnehagen til datteren min er det slik at alle skal ha minst 3 uker ferie i løpet av barnehageåret.

Vi hadde ferie 3 uker i juni/juli og det jeg lurer på da er om vi må betale fullpris denne mnd eller om vi får redusert betalingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg hadde barn i barnehage (for lenge siden, riktignok), betalte man for 11 måneder i året. Dette pga den pålagte ferien. Kanskje det er slik hos dere også?

Det enkleste er å ta en telefon til barnehagekontoret og høre, da får du ihvertfall helt riktig svar.

Skrevet

Vi har betalingsfri i juli, men det er opp til den enkelte barnehage.

Skrevet (endret)

Man betaler samme årspris uansett, men betalingen er gjerne fordelt over elleve i stedet for tolv måneder, slik at mange barnehager har en betalingsfri måned i juli.

Endret av junia
Skrevet

Betalingsfri i juli her også.

Skrevet

ALLE barnehager skal ha betalingsfri i juli. Generelt trodde jeg også barnehagene krevde 4 uker ferie for barnet, men mulig de krevet 3 uker sammenhengene om sommeren også blir det jo gjerne en uke til rundt jul og påske ogsånt.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg jobber i privat barnehage. Vi har betalingsfri i juli, og barna skal ha 4 uker fri i løpet av året.

Gjest *Blåbær*
Skrevet

Vi har barnet vårt i privat barnehage, og vi har betalingsfrist i august.

Gjest *Blåbær*
Skrevet

Edit: betalingsfri i august.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...