Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 I barnehagen til datteren min er det slik at alle skal ha minst 3 uker ferie i løpet av barnehageåret. Vi hadde ferie 3 uker i juni/juli og det jeg lurer på da er om vi må betale fullpris denne mnd eller om vi får redusert betalingen?
Brunhilde Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Da jeg hadde barn i barnehage (for lenge siden, riktignok), betalte man for 11 måneder i året. Dette pga den pålagte ferien. Kanskje det er slik hos dere også? Det enkleste er å ta en telefon til barnehagekontoret og høre, da får du ihvertfall helt riktig svar.
liv Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Vi har betalingsfri i juli, men det er opp til den enkelte barnehage.
ashera Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 (endret) Man betaler samme årspris uansett, men betalingen er gjerne fordelt over elleve i stedet for tolv måneder, slik at mange barnehager har en betalingsfri måned i juli. Endret 30. juli 2008 av junia
Frk Johansen Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 ALLE barnehager skal ha betalingsfri i juli. Generelt trodde jeg også barnehagene krevde 4 uker ferie for barnet, men mulig de krevet 3 uker sammenhengene om sommeren også blir det jo gjerne en uke til rundt jul og påske ogsånt.
Gjest Purple Haze Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Jeg jobber i privat barnehage. Vi har betalingsfri i juli, og barna skal ha 4 uker fri i løpet av året.
Gjest *Blåbær* Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Vi har barnet vårt i privat barnehage, og vi har betalingsfrist i august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå